- عنوان کتاب: The Anatomy of the Perfect Website
- نویسنده: Rafael Romis
- حوزه: وب سایت
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 209
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 1.74 مگابایت
وبسایت بینقص فقط به روندها یا زیباییشناسی مربوط نمیشود. بلکه به دستیابی به اهداف خاص شما در عین ارائه یک تجربه کاربری استثنایی مربوط میشود. بهترین وبسایتها بازدیدکنندگان را به طور یکپارچه در طول سفرشان راهنمایی میکنند. آنها سردرگمی را از بین میبرند، اعتماد ایجاد میکنند و افراد را به سمت اقدام هدایت میکنند، بدون اینکه احساس اجبار یا فشار کنند. چه آن اقدام خرید باشد، چه ارسال فرم یا صرفاً ایجاد آگاهی از برند، وبسایت کار خود را به خوبی انجام میدهد. در این کتاب، ما هر مؤلفه یک وبسایت با ساختار خوب و عملکرد بالا را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. ما به چگونگی همسو کردن ساختار سایت شما با اهداف تجاریتان، چگونگی ایجاد تجربیات کاربری شهودی که بازدیدکنندگان را درگیر نگه میدارد و چگونگی اطمینان از بهینهسازی سایت شما برای کاربران و موتورهای جستجو – زیرا این دو چیز دیگر اهداف جداگانهای نیستند – خواهیم پرداخت. در واقع، تقریباً هر چیزی که در این کتاب پوشش داده شده است با اصول مشترک گوگل همسو است. در حالی که تفاسیر و توصیههای ارائه شده در اینجا بر اساس تحلیل خودم است و نشان دهنده اظهارات رسمی یا تاییدیههای گوگل نیست، خواهید دید که ارتباط واضح است. سالها پیش، یک سند داخلی «دستورالعملهای رتبهبندی کیفیت جستجو» (SQRG) (که برای بررسیکنندگان دستی گوگل در نظر گرفته شده بود) فاش شد و نگاهی نادر به معیارهای خاص مورد استفاده برای ارزیابی کیفیت یک سایت به جهانیان ارائه داد. و در حالی که الگوریتمها از آن زمان تکامل یافتهاند، اصول تغییر نکردهاند. امروزه، گوگل در واقع این دستورالعملهای دقیق را به صورت عمومی در دسترس قرار میدهد. جالب است که انتظارات گوگل اکنون چقدر منعکسکننده انتظارات کاربران واقعی است. در سال ۲۰۲۵، عملاً هیچ تفاوتی بین ساختن برای مردم و ساختن برای موتورهای جستجو وجود ندارد. اگر وبسایت خود را طوری طراحی کنید که به خوبی به بازدیدکنندگان شما خدمت کند – ساختار واضح، محتوای ارزشمند، عملکرد سریع، سیگنالهای قابل اعتماد – گوگل به شما پاداش خواهد داد.
perfect website isn’t about trends or aesthetics alone. It’s about achieving your specific goals while delivering an exceptional user experience. The best websites guide visitors seamlessly through their journey. They remove confusion, build trust, and lead people toward action without ever feeling pushy or forced. Whether that action is a purchase, a form submission, or simply building brand awareness, the website is doing its job and doing it well. In this book, we’ll break down every component of a well-structured, high-performing website. We’ll look at how to align your site’s structure with your business goals, how to create intuitive user experiences that keep visitors engaged, and how to ensure your site is optimized for both users and search engines— because those two things are no longer separate goals. In fact, nearly everything covered in this book is aligned with the principles shared by Google. While the interpretations and recommendations presented here are based on my own analysis and do not represent official statements or endorsements by Google, you will see that the connection is clear. Years ago, an internal “Search Quality Rater Guidelines” (SQRG) document (meant for Google’s manual reviewers) was leaked, giving the world a rare look into the specific criteria used to assess a site’s quality. And while algorithms have evolved since then, the principles haven’t changed. Today, Google actually makes these detailed guidelines publicly available. It’s fascinating how much Google’s expectations now mirror those of real users. In 2025, there’s practically no difference between building for people and building for search engines. If you design your website to serve your visitors well—clear structure, valuable content, fast performance, trustworthy signals—Google will reward you for it.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: The Anatomy of the Perfect Website
نظرات کاربران