مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیریت درآمد در صنعت مسکن

بازدید 857
  • عنوان: Revenue Management in the Lodging Industry
  • نویسنده: Ben Vinod
  • حوزه: ساخت و ساز
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 412
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.38 مگابایت

این کتاب همراه با «تکامل مدیریت بازده در صنعت هواپیمایی: ریشه‌ها تا آخرین مرز» است. دامنه این کتاب مدیریت درآمد هتل است، از پیشگامان آن تا آخرین استراتژی خرده فروشی برای هتل ها با قیمت گذاری اتاق های مبتنی بر ویژگی و کنترل موجودی. این تغییر از مدیریت درآمد نرخ‌ها بر اساس مدت اقامت برای فروش تجربیات بر اساس ویژگی‌های اتاق، دوره‌ای هیجان‌انگیز در صنعت مهمان‌نوازی برای رسیدگی به چالش‌ها، بهبود رضایت مشتری، ترویج نام تجاری و بهبود خط پایین با رشد خط برتر است. علاقه من به نوشتن دومین کتابم در مورد مدیریت درآمد ناشی از شیفتگی من به قیمت گذاری اتاق مبتنی بر ویژگی و کنترل موجودی بود، که برای آن در سال 2016 یک درخواست ثبت اختراع با دیو هابت ثبت کردم و در می 2021 حق اختراع را دریافت کردم. من و دیو در این زمینه همکاری کرده ایم. هتل ها، خطوط هوایی، ماشین های کرایه ای، و خطوط کروز برای سال ها. درگیری من با هتل ها در اوایل دهه 1990 آغاز شد، زمانی که تام کوک، رئیس شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز، توسط رابرت کراندال، مدیر عامل شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز، مجوزی برای ارائه راه حل های مشاوره و نرم افزاری برای خطوط عمودی سفرهای مجاور صنعت هواپیمایی که شامل هتل ها، خودروهای کرایه ای می شود، دریافت کرد. ، خطوط کروز، خطوط کشتی، و تدارکات. در سال‌های بعد، زمانی که Travelocity/Lastminute.com/Zuji یک شرکت Saber بود، تمرکز من روی هتل‌های Saber GDS و آژانس‌های مسافرتی آنلاین بود. افرادی که بر محتوای این کتاب تأثیر گذاشتند عبارتند از تعاملات من با رهبران فکری مختلف در صنعت هتلداری، واحدهای تجاری Saber Travelocity و Travel Network، مدیران عامل سابق سابر تام کلاین و سام گیلیلند، مدیر عامل Travelocity Global، میشل پلوسو، و اعضای Saber Research. تشکر ویژه ای از تام کلاین، یک نیروی محرکه و رهبر فکری در دوران تصدی خود به عنوان مدیر عامل شرکت سابر که ما را به نوآوری در سفر دعوت کرد. مشاور صنعت سفر، برت گرین، با دانش عمیق خود در صنعت که چندین دهه را در بر می گیرد، به عنوان تابلویی برای محتویات این کتاب عمل کرد که من از آن سپاسگزارم. من از پروفسور و نویسنده Aurelio Mauri که بیش از یک دهه است می شناسم، برای نوشتن پیشگفتار برای این کتاب تشکر می کنم. مطالب فراوانی در ادبیات مدل‌های ریاضی برای مدیریت درآمد در صنعت مسکن از سوی دانشگاهیان و متخصصان وجود دارد و در این کتاب به بسیاری از آنها اشاره شده است. این کتاب مدیریتی برای متخصصان قیمت گذاری هتل و مدیریت درآمد است که اصول و برخی از آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه را به سبکی آسان و خواندنی مورد بحث قرار می‌دهد. این کتاب یک نمای پایانی از فضای مدیریت درآمد هتل از کنترل‌های نرخ پایه، به دنبال کنترل‌های نرخ و مدت اقامت، تا قیمت‌گذاری اتاق‌های مبتنی بر ویژگی و کنترل موجودی در تمام کانال‌های توزیع ارائه می‌کند. در نقش های مختلفم در امریکن ایرلاینز و سابر، خوش شانس بودم که این فرصت را داشتم که با چندین فرد باهوش در بسیاری از جنبه های زنجیره ارزش سفر کار کنم. چندین جنبه از مدیریت درآمد هتل وجود دارد که در کتاب ها و مقالات مجلات پوشش داده نمی شود و این شکافی است که من می خواستم در این کتاب به آن بپردازم. تشکر ویژه از فیل بک، راس دارو، ریچارد رتلیف، و آن وینود که پیشنهادات و بازخورد سازنده خود را در حین نوشتن این کتاب ارائه کردند و با زحمت چندین ویرایش را بررسی کردند. علاوه بر این، این کتاب بدون حمایت هنرمند خلاق پائولا لیپ که بسیاری از چهره‌های این کتاب را خلق کرده یا بهبود داده است، امکان‌پذیر نخواهد بود.

This is a companion book to “The Evolution of Yield Management in the Airline Industry: Origins to the Last Frontier.” The scope of this book is hotel revenue management, from its pioneers to the latest retailing strategy for hotels with attribute-based room pricing and inventory control. This transformation from revenue management of rates by length of stay to sell experiences based on room attributes is an exciting period in the hospitality industry to address challenges, improve customer satisfaction, promote the brand, and improve the bottom line with top line growth. My interest in writing my second book on revenue management stemmed from my fascination with attribute-based room pricing and inventory control, for which I filed a patent application with Dave Hobt in 2016 and received the patent in May 2021. Dave and I have collaborated on hotels, airlines, rental cars, and cruise lines for many years. My involvement with hotels started in the early 1990s when American Airlines Decision Technologies President, Tom Cook1 was given authorization by Robert Crandall, CEO of American Airlines, to provide consulting and software solutions to adjacent travel verticals to the airline industry that included hotels, rental car, cruise lines, ferry lines, and logistics. In later years, my focus was on Sabre GDS Hotels and online travel agencies when Travelocity/Lastminute.com/Zuji was a Sabre company. Individuals who influenced the content in this book include my interactions with various thought leaders in the hotel industry, the Sabre business units Travelocity and Travel Network, former Sabre CEOs Tom Klein and Sam Gilliland, Travelocity Global CEO Michelle Peluso, and members of Sabre Research. A very special thanks to Tom Klein, a driving force and thought leader during his tenure as a Sabre CEO who challenged us to innovate in travel. Travel industry consultant Bert Greene with her deep industry knowledge that spans several decades served as a sounding board for the contents in this book for which I am grateful. I thank Professor and author Aurelio Mauri, who I have known for over a decade, for writing a foreword for this book. There is an abundance of content in the literature on the mathematical models for revenue management in the lodging industry from academics and practitioners and many are referenced in this book. This is a management book for professionals on hotel pricing and revenue management that discusses the fundamentals and some of the latest advances in the field, in an easy-to-read style. The book provides an end-toend view of the hotel revenue management space from basic rate controls, followed by rate and length of stay controls, to attribute-based room pricing and inventory control across all channels of distribution. In my various roles at American Airlines and Sabre, I was fortunate to have had the opportunity to work with several smart people on many facets of the travel value chain. There are several aspects of hotel revenue management that are not covered in books and journal articles, and it is a gap I wanted to address in this book. A special thanks to Phil Beck, Ross Darrow, Richard Ratliff, and Ann Vinod who offered their suggestions and constructive feedback as I wrote this book and painstakingly reviewed multiple revisions. In addition, this book would not have been possible without the support of creative artist Paula Lippe who created or improved upon many of the figures in this book.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Revenue Management in the Lodging Industry

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید