مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب حقوقی مایع – انسان سازی و قانون

بازدید 636
  • عنوان کتاب: Liquid Legal–Humanization and the Law
  • نویسنده: Kai Jacob
  • حوزه: حقوق بشر
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 460
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 9.91 مگابایت

سرعت، مقیاس و اثرات تغییر، محدودیت‌های سازگاری انسان را به چالش می‌کشد. این بیماری همه گیر طوفان بی نقصی از عوامل اجتماعی-اقتصادی را تسریع و تشدید کرده است که عبارتند از: تحول دیجیتال، پیشرفت های فناوری، داده های بزرگ، تکه تکه شدن اجتماعی/سیاسی، و تغییرات آب و هوایی. این و سایر نیروهای همگرا زندگی، تجارت، جامعه و سیاره ما را متحول می کنند. سپس همه گیری فرا رسید. کووید-19 تغییرات را تسریع کرده و شکنندگی شبکه های انسانی – فردی، اجتماعی، تجاری، زنجیره تامین، اجتماعی و محیطی را آشکار کرده است. این بیماری سلامت جسمی و عاطفی، عدم اطمینان را افزایش داده، روال عادی زندگی را تغییر داده، تماس انسانی محدود و انزوا را افزایش داده است. این بیماری همه گیر یادآور دردناکی است که زندگی یک کار انفرادی نیست و ارتباط بین فردی برای احساس – و انسان بودن – ضروری است. این بیماری همه گیر نبرد روزانه صدها میلیون همنوع ما را تشدید کرده است. برای خوش شانس ترها، فرصتی برای انعکاس، راه اندازی مجدد و متعادل کردن زندگی خود فراهم کرده است. هدف ما چیست؟ کجا زندگی و کار می کنیم؟ چگونه به تعادلی برسیم که هدف زندگی را برآورده کند؟ جستجوی هدف به “استعفای بزرگ” کمک کرده است. تعداد بی سابقه ای از کارگران آمریکایی داوطلبانه کار خود را ترک کرده اند. البته دلایل زیادی وجود دارد و عدم هدف – به ویژه در میان Millennials و Gen Z – در صدر فهرست قرار دارد. نسل‌های جوان‌تر به زندگی کلی‌نگرتر نگاه می‌کنند و کار/زندگی/خانواده را مانند والدینشان تقسیم نمی‌کنند. هدف محدود به چک حقوق نیست. همچنین یک صدا، یک تیم، فرصتی برای همکاری، یادگیری، رشد، آزمایش، درک چرایی کار و کمک به خیر عمومی است. این سرمایه داری ذینفعی است که برای فرد اعمال می شود. این بیماری همه گیر همچنین به تغییرات جمعیتی چشمگیر ناشی از پیشرفت های فناوری که از دورکاری پشتیبانی می کند، به ویژه در صنایع مبتنی بر دانش کمک کرده است. مردم به جایی می روند که می خواهند زندگی کنند، نه جایی که شغلشان است. آنها همچنین در صنایع مختلف در حال حرکت هستند. تحول دیجیتال در طول کووید-19 به طرز چشمگیری سرعت گرفته است و خطوط مرزی را که زمانی صنایع را از هم جدا می‌کرد، محو کرده است. کارگران ماهر، به ویژه آنهایی که ذهن چابکی دارند، یادگیرنده‌های مادام العمر هستند، «مهارت‌های مردمی» پیشرفته (EQ) دارند و می‌توانند «نقاط را به هم متصل کنند»، انتخاب‌های بیشتری نسبت به قبل دارند. بسیاری به کاری مهاجرت کرده‌اند که حس هدفمندی را فراهم می‌کند، نه لزوماً با دستمزد بزرگ‌تر. هدف، تعادل، و درک «چرا» کار از عناصر «سرمایه داری ذینفع فردی» است. تصادفی نیست که سرمایه داری ذینفعان و نسخه فردی آن در حال همگرایی هستند. پایداری کسب و کار – و سود – توسط بیانیه هدف و مأموریتی که به وضوح بیان شده و به طور گسترده پذیرفته شده است که متعهد به انجام خوب با انجام کارهای خوب است، ترویج می شود. عناصر کلیدی عبارتند از: یک رویکرد انسانی نه تنها به نیروی کار، بلکه مشتریان، جوامع، جامعه و محیط زیست. ارائه ارزش و تجربه بی‌نظیر مشتری؛ کمک به جوامعی که کسب و کار در آن فعالیت می کند و تأثیر می گذارد. تعهد به تنوع، برابری، و شمول (DEI) و همچنین پایداری و تأثیر اخلاقی محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG). و ایجاد فرهنگی که به فرد احترام بگذارد و خیر جمعی را پیش ببرد. بیانیه میزگرد تجاری 2019 که توسط 181 مدیر عامل شرکت های پیشرو امضا شده است، طرحی برای «استاندارد مدرن برای مسئولیت شرکتی» است. این به رگ خیر عمومی ضربه می زند، هدف تزریق. تنوع، برابری، و شمول؛ پایداری؛ مسئولیت اجتماعی؛ و حاکمیت در تجارت این نسخه برای سلامت شرکت به طور مثبت بر گروه گسترده ای از ذینفعان تأثیر می گذارد و کسب و کار را قادر می سازد تا با انجام کارهای خوب به خوبی عمل کند. ثابت کرده است که مغناطیسی برای استعدادها، مشتریان و سرمایه گذاران است – یک حلقه فضیلت شرکتی.

The speed, scale, and effects of change are challenging the limits of human adaptability. The pandemic has accelerated and intensified an already perfect storm of socioeconomic factors that include: digital transformation, technological advances, big data, social/political fragmentation, and climate change. These and other convergent forces are transforming our lives, business, society, and the planet. Then came the pandemic. Covid-19 has accelerated change and exposed the fragility of human networks— individual, social, business, supply chain, societal, and environmental. It has ravaged physical and emotional health, elevated uncertainty, upended routine, limited human contact, and elevated isolation. The pandemic has been a painful reminder that life is not a solitary pursuit and interpersonal contact is essential to feeling—and being— human. The pandemic has intensified the daily battle of subsistence for hundreds of millions of our fellow humans. For the more fortunate, it has provided an opportu- nity to reflect, reboot, and rebalance their lives. What is our purpose? Where do we live and work? How do we achieve balance that fulfills life’s purpose? The search for purpose has contributed to “The Great Resignation.” A record number of American workers have voluntarily left their jobs. There are many reasons, of course, and a lack of purpose—especially among Millennials and Gen Z’s—tops the list. The younger generations tend to view life more holistically and do not compartmentalize work/life/family the way their parents did. Purpose is not confined to a paycheck; it is also a voice, a team, an opportunity to collaborate, learn, grow, experiment, understand the why of work, and contribute to the common good. This is stakeholder capitalism applied to the individual. The pandemic has also contributed to dramatic demographic shifts produced by technological advances that support remote working, especially in knowledge-based industries. People are moving to where they want to live, not where their job is. They are also moving across industries. Digital transformation has accelerated dramati- cally during Covid-19, further blurring demarcation lines that once separated industries. Skilled workers, especially those that possess agile minds, are learners-for-life, possess advanced “people skills” (EQ), and can “connect the dots,” have more choices than ever before. Many have migrated to work that provides an elevated sense of purpose, not necessarily accompanied by a bigger paycheck. Purpose, balance, and understanding “the why” of work are elements of “individual stakeholder capitalism.” It is no coincidence that stakeholder capitalism and the individual version of it are converging. Business sustainability—and profit—is promoted by a clearly articu- lated, widely embraced statement of purpose and mission that commits to doing well by doing good. The key ingredients are: a humane approach not only to the workforce but also customers, communities, society, and the environment; providing value and an outstanding end-to-end customer experience; contributing to the communities business operates in and impacts; committing to diversity, equity, and inclusion (DEI) as well as environmental, social, and governance (ESG) sustainability and ethical impact; and creating a culture that respects the individual and advances the collective good. The 2019 Business Roundtable Statement, signed by 181 CEO’s of leading companies, is a blueprint for the “Modern Standard For Corporate Responsibility.” It taps into the vein of the common good, injecting purpose; diversity, equity, and inclusion; sustainability; social responsibility; and governance into business. This prescription for corporate health positively impacts a wide group of stakeholders, enabling business to do well by doing good. It has proven to be a magnet for talent, customers, and investors—a corporate virtuous circle.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Liquid Legal–Humanization and the Law

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید