- عنوان کتاب: ARTS AND CULTURAL MANAGEMENT
- نویسنده: YUHA JUNG
- حوزه: مدیریت هنری
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 881
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 31.2 مگابایت
این کتاب درسی مروری تخصصی از چالش هنر و رهبری فرهنگی در جهان معاصر ارائه می دهد. بر اساس نظریههای پایداری و با تمرکز جهانی تجدید شده برای این ویرایش دوم، بینش نویسنده از سازمانهای هنرهای معاصر، درک معنادار دانشآموز را تسهیل میکند.
فاستر با تکیه بر کار دست اندرکاران و نظریه پردازان در زمینه های فلسفه، زیست شناسی، و بوم شناسی و همچنین هنر، بازنگری در طراحی، استراتژی و ساختار سازمانی را پیشنهاد می کند که مبتنی بر مفاهیم اکولوژیکی و فرآیند خلاقانه است که ذاتی است. هنر به جای مدل کسب و کار مرسوم که در حال حاضر غالب است، به ویژه در سازمان های هنری و فرهنگی غربی. او تفکر مرسوم در مورد مدیریت و مدیریت هنر را به چالش میکشد و از رهبران هنر میخواهد که نوآوری را پیشزمینه کنند، زیرا سازمانهای خود را برای جهانی متفاوت تصور میکنند. بخشهای جدید شامل یک بحث تئوری پیشرفته و همچنین مطالب جدید در مورد مدلهای کسبوکار، استراتژی، و طراحی و تمرین سازمانی است. تمرکز کارآفرینی که برای هر سازمان هنری قابل استفاده است، به ویژه در عواقب بیماری همه گیر جهانی، بحران آب و هوای جاری، و تلاش برای دموکراسی و عدالت اجتماعی مرتبط است. این نسخه به روز منبع ارزشمندی برای هنر و فرهنگ امروزی خواهد بود. رهبرانی که برای انطباق با محیط فعلی تلاش می کنند و همچنین دانشجویان و رهبران آینده که آرزوی ایجاد تغییر در جهان را از طریق هنر و رهبری فرهنگی دارند.
This textbook provides an expert overview of the challenge of arts and cultural leadership in the contemporary world. Grounded in theories of sustainability and with a renewed global focus for this second edition, the author’s insights from contemporary arts organizations facilitate meaningful student comprehension.
Drawing on the work of practitioners and theorists in the fields of philosophy, biology, and ecology as well as the arts, Foster proposes a rethinking of organizational design, strategy, and structure that is based on ecological concepts and the creative process that is intrinsic to the arts rather than the conventional business model that currently prevails, particularly in western arts and culture organizations. He contests conventional thinking about arts administration and management and urges arts leaders to foreground innovation as they reimagine their organizations for a world unlike any other. New sections include an enhanced theoretical discussion as well as new material on business models, strategy, and organizational design and practice. Applicable to any arts organization, the entrepreneurial focus is especially relevant in the aftermath of the global pandemic, the ongoing climate crisis, and the quest for democracy and social justice.This updated edition will be a valuable resource both for present-day arts and cultural leaders who are working to adapt to the current environment as well as students and future leaders who aspire to make change in the world through arts and cultural leadership.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: ARTS AND CULTURAL MANAGEMENT
نظرات کاربران