مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب استفاده از یادگیری عاطفی اجتماعی برای پیشگیری از خشونت در مدرسه

بازدید 432
  • عنوان کتاب: Using Social Emotional Learning to Prevent School Violence
  • نویسنده/انتشارات: Allison Paolini
  • حوزه: خشونت
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد صفحه: 223
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 3.18 مگابایت

استفاده از یادگیری عاطفی اجتماعی برای جلوگیری از خشونت در مدرسه منبعی ضروری است که به دنبال رفع شکاف موجود در ادبیات در مورد راه‌های کاهش خشونت در مدرسه و همچنین حمایت از ادغام یادگیری عاطفی اجتماعی در مدارس است. در تلاشی برای ایجاد محیط‌های مدرسه‌ای پاسخگو، دانش‌آموز محور و ایمن، این کتاب راهبردهایی را بیان می‌کند که اهمیت همکاری بین ذینفعان مهم را در شناسایی و کاهش قلدری، کمک به دانش‌آموزانی که با مهارت‌های ایجاد رابطه، غم و اندوه و از دست دادن دست و پنجه نرم می‌کنند، و خشم؛ به ویژه آنهایی که نیاز به قدرت و کنترل یا تمایل به تلافی را نشان می دهند. مسائل مربوط به سلامت روان نیز مورد توجه قرار می گیرد. پاسخ‌های پیشگیرانه و بهترین شیوه‌ها به منظور تجهیز دانش‌آموزان در حال مبارزه با منابعی که رفاه و موفقیت آنها را تقویت می‌کند، مثال می‌زند. دکتر پائولینی از تحقیقات گسترده‌ای در توصیف خشونت مدرسه‌ای در سیستم آموزشی آمریکا استفاده می‌کند و برنامه‌های درسی و فعالیت‌هایی را طراحی می‌کند که هر یک از شایستگی‌های اصلی یادگیری عاطفی اجتماعی را برای مشاوران مدارس ابتدایی و متوسطه مورد توجه قرار می‌دهند و با آن‌ها هماهنگ می‌کنند. این کتاب برای ذینفعان مهم در تنظیمات P-12 و همچنین کسانی که در آموزش عالی هستند، به ویژه به عنوان منبعی برای آموزش دانشجویان فارغ التحصیل برای تبدیل شدن به مشاوران مدرسه تحول آفرین مورد توجه خواهد بود.

Using Social Emotional Learning to Prevent School Violence is an essential resource that seeks to close the existing gap in the literature on ways to mitigate school violence, as well as to advocate for the integration of social emotional learning in schools. In an effort to create culturally responsive, student-centered, and secure school environments, this book outlines strategies that highlight the importance of collaboration between critical stakeholders in identifying and mitigating bullying, assisting students struggling with relationship-building skills, grief and loss, and anger; particularly those that demonstrate the need for power and control or the desire for retaliation. Mental health issues are also taken into consideration. Proactive responses and best practices are exemplified in order to equip struggling students with resources that foster their well-being and success. Dr. Paolini draws upon extensive research in her depiction of school violence in America’s education system and designs lesson plans and activities that address and align with each of the social emotional learning core competencies for both elementary and secondary school counselors. This book will be of interest to critical stakeholders in P-12 settings as well as those in higher education, particularly as a resource for graduate students training to become transformative school counselors.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Using Social Emotional Learning to Prevent School Violence

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید