این کتاب شما را با برنامه نویسی گرافیکی سطح پایین در Metal – چارچوب اپل برای برنامه نویسی در واحد پردازش گرافیکی (GPU) آشنا می کند. با پیشرفت در این کتاب، بسیاری از اصول اولیه ساخت موتور بازی را خواهید آموخت و به تدریج موتور خود را کنار هم قرار می دهید. هنگامی که موتور بازی شما کامل شد، می توانید صحنه های سه بعدی را کنار هم قرار دهید و بازی های سه بعدی ساده خود را برنامه ریزی کنید. از آنجا که شما موتور بازی سه بعدی خود را از ابتدا ساخته اید، می توانید هر جنبه ای از آنچه را که روی صفحه نمایش خود می بینید شخصی سازی کنید.
This book introduces you to low-level graphics programming in Metal — Apple’s framework for programming on the graphics processing unit (GPU). As you progress through this book, you’ll learn many of the fundamentals that go into making a game engine and gradually put together your own engine. Once your game engine is complete, you’ll be able to put together 3D scenes and program your own simple 3D games. Because you’ll have built your 3D game engine from scratch, you’ll be able to customize every aspect of what you see on your screen.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران