- عنوان کتاب: Leadership
- نویسنده: Oxford
- حوزه: هدایت و رهبری
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 598
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 8.72 مگابایت
فراخوان برای “رهبری عمدی” برای ارائه موفقیت آمیز برنامه های با کیفیت دوران کودکی ضروری است. ما این مفهوم را در اولین نسخه خود 10 سال پیش ابداع کردیم. در این ویرایش جدید با تحقیقات محلی و بین المللی تقویت شده است. با توجه به ماهیت متنی اجرای رهبری، ما همچنان به استفاده از تحولات خطمشی دوران کودکی در استرالیا برای نشان دادن پیچیدگیهای اجرای رهبری عمدی در محیطهای دوران کودکی امروزی ادامه میدهیم. اگرچه به عنوان یک حرفه مراقبت تلقی می شود، اکنون یک درخواست فوری برای رهبری وجود دارد که از یافته های تبعیض و آزار توسط همکاران محل کار در محیط های EC در تحقیقات اخیر استرالیا گزارش شده است. به عنوان مثال، بروکر و کامینگ (2019) یافتههای حذف از مکالمات و محدود کردن دسترسی به منابع را مورد بحث قرار میدهند. گید و همکاران (2022) به قلدری مربوط به هویت شاغل اشاره می کنند، به ویژه برای کسانی که از پیشینه غیر مسیحی یا بومی و جزیره نشین تنگه تورس هستند. همچنین شواهد تحقیقاتی مبنی بر آسیب روانی مربوط به قلدری در محل کار (کامینگ و همکاران، 2020) و حوادث کم اهمیتی در مقابل خانواده ها و کارکنان وجود دارد (مورگان، 2018). مک فارلند و همکارانش (2022، ص 17) بر اساس نظرسنجی سراسری استرالیا از 591 تمرینکننده دریافتند که «از هر چهار مربی، یک نفر در محل کار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است». یافتههایی از این دست اهمیت حیاتی رهبری ماهرانه را در پیشگیری از قلدری در محل کار و همچنین مدیریت مؤثر تعارض بین همکاران در هنگام ظهور نشان میدهد. در این ویرایش سوم، ما 15 فصل و ساختار اصلی ویرایش دوم کتاب را حفظ کردهایم:
بخش 1 – زمینه های رهبری
بخش 2- رهبری در زمینه
The call for ‘intentional leadership’ is integral to the successful delivery of quality early childhood programs. We coined this concept in our first edition 10 years ago. It has been strengthened in this new edition with local and international research. Given the contextual nature of leadership enactment, we continue to use early childhood policy developments in Australia to illustrate the complexities of implementing intentional leadership in early childhood settings today. Although perceived as a caring profession, there is now an urgent call for leadership emerging from findings of discrimination and harassment by workplace colleagues in EC settings being reported in recent Australian research. For instance, Brooker and Cumming (2019) discuss findings of exclusion from conversations and limiting access to resources. Gide and colleagues (2022) refer to bullying being related to practitioner identity, particularly for those from non-Christian or Aboriginal and Torres Straits Islander backgrounds. There is also research evidence of psychological injury related to workplace bullying (Cumming et al., 2020) and of incidents of being belittled in front of families and staff (Morgan, 2018). Based on their Australia-wide survey of 591 practitioners, MacFarland and colleagues (2022, p. 17) found “that one in four educators reported being bullied in the workplace”. Findings such as these demonstrate the critical importance of skilful leadership in preventing workplace bullying as well as effective management of conflict between colleagues when it emerges. In this third edition, we have retained the 15 chapters and basic structure of the book’s second edition:
Part 1—Contexts of leadership
Part 2—Leadership in context.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Leadership
نظرات کاربران