مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب کسب و کار مردم – چگونه ده رهبر تعامل را از طریق ارتباطات داخلی هدایت می کنند

بازدید 803
  • عنوان مجله: The People Business / How ten leaders drive engagement through internal communications
  • نویسنده: Annabel Dunstan
  • حوزه: هدایت و رهبری
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد صفحه: 217
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 2.49 مگابایت

در 173 صفحه بعدی، ما به تکامل ارتباطات داخلی (IC) از یک رابطه ضعیف ترکیبی ارتباطات تا تبدیل شدن به یک رشته معتبر در نوع خود نگاه خواهیم کرد. برای نشان دادن این دگرگونی، 10 فصل از این کتاب را به درک این موضوع اختصاص داده‌ایم که وقتی صحبت از IC به میان می‌آید، چگونه به نظر می‌رسد. مصاحبه‌های ما طیفی از شرکت‌های دارای تراشه آبی و موسسه ارتباطات داخلی (IOIC) را در بر می‌گیرد. هر فصل داستان فردی را بیان می کند که چگونه IC در صنایعی مانند بخش غذا و اوقات فراغت، ارتباطات خلاقانه، صنعت نفت و گاز، مسافرت و خدمات حرفه ای با استفاده از تجربیات متخصصان ارشد IC که همه چیز را دیده اند، تفاوت ایجاد می کند. ‘. امیدواریم در حین ورق زدن، ایده ها و الهامات جدیدی از برخی از رهبران ارشد ارتباطات بریتانیا که همگی در شرکت IC کار می کنند، کشف کنید. نقش‌های آن‌ها بین کمک به سازمان‌هایی که برای آن‌ها کار می‌کنند تا «صدایی» پیدا کنند و اطمینان از اینکه وقتی سازمان صحبت می‌کند، این کار را به‌طور معتبر و با اصالت احساسی انجام می‌دهد، متعادل است.

In the next 173 pages, we will be looking at the evolution of internal communications (IC) from a once poor relation of the communications mix to becoming a respected discipline in its own right. To illustrate this transformation, we have devoted 10 chapters of this book to understanding what good looks like when it comes to the practice of IC. Our interviews span a range of blue-chip companies and the Institute of Internal Communication (IOIC). Each chapter tells the individual story of how IC is making a difference in industries such as the food and leisure sector, creative communications, oil and gas industry, travel and professional services by drawing on the experiences of senior IC practitioners who have ‘seen it all’. We hope, as you turn the pages, you will discover new ideas and inspiration from some of the UK’s senior communications leaders, all of whom are working at the coalface of IC. Their roles are finely balanced between helping the organizations they work for find a ‘voice’ and ensuring that when the organization speaks, it does so credibly and with emotional authenticity.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The People Business / How ten leaders drive engagement through internal communications

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید