همیشه مربوط به مردم است! آنها موتورهایی هستند که کسب و کارها را راه اندازی می کنند و با ارزش ترین دارایی هر سازمانی هستند. رفتار خوب با مردم یک مفهوم جدید یا بدیع نیست. حداقل نباید اینطور باشد. تمرکز زیادی روی سود، صفحات گسترده، هیئت مدیره شرکت ها و سهامداران قرار گرفته است. اغلب مردم قربانی قربانگاه سود شدهاند، اما تغییر فرهنگ شرکتها در سالهای اخیر همه را به چرخش درآورده است. . . و به حق
Foreword
It’s always about the people! They are the engines that make businesses run and any organization’s most valuable asset. Treating people well isn’t a new, or novel, concept. It shouldn’t be, at least. Much focus has been placed on profits, spreadsheets, corporate boards, and shareholders. Often people have been sacrificed to the altar of profits, but the shift in corporate culture in recent years has made everyone pivot . . . and rightfully so.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران