مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مسئولیت فرهنگی شرکت

بازدید 329
  • عنوان کتاب: Corporate Cultural Responsibility
  • نویسنده: Michael-Bzdak
  • حوزه: مسئولیت فرهنگی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 191
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.28 مگابایت

آیا سرمایه گذاری شرکتی در هنر و فرهنگ در جوامع، تجارت خوبی است؟ این کتاب که توسط متخصصی درباره موضوعی که برنامه هنر شرکتی را در جانسون و جانسون اجرا می‌کرد، نوشته شده است، این کتاب مورد حمایت تجاری از هنر و فرهنگ را بیان می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان برنامه‌ای مؤثر برای دنبال کردن مشاغل ایجاد کرد.
از آنجایی که شرکت‌ها به دنبال راه‌های جدیدی برای افزودن ارزش به جامعه هستند، این کتاب حمایت تجاری از هنر را در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکتی قرار می‌دهد و مفهوم جدیدی را ارائه می‌کند: مسئولیت فرهنگی شرکت. در مورد مسائل زیربنای حمایت تجاری از هنر بحث می کند و راه های جدید همکاری و ایجاد ارزش را بررسی می کند. چارچوب ارائه شده در کتاب به عنوان راهنمایی برای شناسایی ویژگی های کلیدی و تأثیر پیش بینی شده مدل های موفق و پایدار عمل می کند. برخلاف سایر کتاب‌هایی که بر رابطه هنر و تجارت متمرکز هستند، این کتاب به مفاهیم گسترده‌تر و جهانی مسئولیت فرهنگی شرکت می‌پردازد. همچنین به طور مفید بحث در مورد نقش بشردوستی و مسئولیت اجتماعی شرکتی و هنر را در یک چارچوب زمانی تاریخی تنظیم می کند.
این کتاب به عنوان اولین کتابی که فرهنگ را به مسئولیت اجتماعی پیوند می‌دهد، برای مشاوران هنری شرکت‌ها و خانه‌های حراج، و همچنین دانشجویان مدیریت هنر و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در سطوح پیشرفته کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط خواهد بود.

Is corporate investing in the arts and culture within communities good business? Written by an expert on the topic who ran the Corporate Art Program at Johnson & Johnson, the book sets out the case for business patronage of the arts and culture and demonstrates how to build an efective program for businesses to follow.

As companies seek new ways to add value to society, this book places business support of the arts in a corporate social responsibility context and ofers a new concept: Corporate Cultural Responsibility. It discusses the issues underlying business support of the arts and explores new avenues of collaboration and value creation. Te framework presented in the book serves as a guide for identifying the key attributes and projected impact of successful and sustainable models. Unlike other books centered on the relationship of art and commerce, this book looks at the broader and global implications of Corporate Cultural Responsibility. It also usefully sets the discussion about the role of philanthropy and corporate social respon­sibility and the arts within an historical timeframe.

As the frst book to link culture to community responsibility, the book will be of particular relevance to corporate art advisors and auction houses, as well as students of arts management and corporate social responsibility at advanced undergraduate and postgraduate levels.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Corporate Cultural Responsibility

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید