پس از گفتگوهایی که با مدیران مهندسی پیشرانه در طول کنگره جهانی SAE WCX 2022 داشتم، و با خواندن گزارش های ما در مورد بحث های پنل، می توانم دو چیز را نتیجه بگیرم. اولاً، برنامهریزی صنعت تحرک در حال حاضر بیش از هر دوره دیگری در حافظه اخیر با عدم قطعیت مواجه است. زمان مناسبی برای شرطبندی روی پیشبینیهای فروش خودروهای الکتریکی و تاریخهای پایان ICE که حتی قبل از کووید، بحران تراشه و جنگ نابودی پوتین غیرواقعی به نظر میرسید، نیست. عوامل خارجی پیش بینی نشده راهی برای تغییر دیدگاه ها دارند. ثانیاً، پیشرانه هیبریدی-الکتریکی نقش مهمی در الکتریکی سازی وسایل نقلیه جهانی و کاهش CO2 در دهه آینده خواهد داشت. من به آن اطمینان دارم. و به نظر می رسد که بسیاری از صنعت موافق هستند.
After conversations I’ve had with powertrain engineering executives during the 2022 SAE WCX World Congress, and in reading our reports on the panel discussions, I can conclude two things. First, mobility-industry planning currently faces more uncertainty than at any period in recent memory. It’s not a good time to bet on EV sales forecasts and ICE-end dates that seemed unrealistic even before Covid, the chip crisis, and Putin’s war of obliteration. Unforeseen externalities have a way of altering outlooks. Secondly, hybrid-electric propulsion will play a significant role in global vehicle electrification and CO2 reduction in the next decade. I’m confident of that. And much of the industry seems to agree.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران