چگونه می توانیم موفقیت فردا را تضمین کنیم در حالی که امروز را ارائه می دهیم؟ دنیای بیرون با سرعت بیشتری در حال تغییر است، که شرایطی را که سازمان ها تحت آن فعالیت می کنند، تغییر داده است. از لحاظ تاریخی، رقابتی شدن و از این رو موفقیت آمیز، تمرکز بر روی صرفهجویی در مقیاس، سفارشیسازی، نوآوری یا ایجاد برند کافی بوده است – بهرهبرداری از مزیتهای رقابتی با بزرگ، بهترین، سریع یا زیبا بودن.
How can we ensure success tomorrow while delivering today? The outside world is changing ever faster, which has altered the circumstances under which organizations operate. Historically, to become competitive and hence successful, it has been enough to focus on economies of scale, customization, innovation or brand building – exploiting competitive advantages by being big, best, fast or beautiful.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران