مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مرجع زنان در رسانه

بازدید 407
  • عنوان کتاب: Women in Media /A Reference Handbook
  • نویسنده: Amy M. Damico
  • حوزه: رسانه
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 368
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 25.07 مگابایت

تعداد کمی از خوانندگانی که این کتاب را انتخاب می‌کنند، از این که زنان همچنان برای نمایندگی عادلانه در صنایع رسانه‌ای آمریکا مبارزه می‌کنند، شگفت‌زده خواهند شد. تصاویر کلیشه‌ای مضر از زنان و دختران در اخبار، برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغات، فیلم‌ها و سایر بخش‌های صنعت سرگرمی وجود دارد. با این حال، در همان زمان، تغییرات و اصلاحات قابل توجهی در همین صنایع رسانه ای رخ داده است. زنان در حال پخش برنامه‌های خبری هستند، شخصیت‌های پیچیده زن را در فیلم‌ها و تلویزیون به تصویر می‌کشند و در تبلیغات و سایر پیام‌های تبلیغاتی از وضعیت موجود جنسیتی سنتی سرپیچی می‌کنند. این کتاب اطلاعاتی را خلاصه و ترکیب می‌کند که به این حوزه‌های موضوعی می‌پردازد و به خوانندگان منبعی یک مرحله‌ای برای دستیابی به درک بهتر از موضوع گسترده و پیچیده زنان در رسانه‌ها ارائه می‌دهد. محتوای یافت شده در فصل‌های بعدی با تحقیقات منتشر شده، دیدگاه‌های انتقادی، و مقالات علمی – ابتکارات پژوهشی که همچنان که محققان به مستندسازی مشارکت و تصویر زنان در محتوای رسانه‌ها ادامه می‌دهند، ادامه دارد.

Few readers who pick up this book will be surprised to find that women are still fighting for equitable representation in American media industries. Harmful stereotypical images of women and girls persist in the news, on television programs, in advertising, in movies, and in other sectors of the entertainment industry. At the same time, however, remarkable changes and reforms have unfolded across these same media industries. Women are anchoring newscasts, portraying complex women characters in movies and television, and defying the traditional gender status quo in advertising and other promotional messaging. This book summarizes and synthesizes information that addresses these topic areas and offers readers a one-stop resource for gaining a better understanding of the broad and complex topic of women in media. The content found in the following chapters is informed by published research, critical perspectives, and scholarly essays—research initiatives that are ongoing as scholars continue to document women’s participation and portrayal in media content.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Women in Media

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید