مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب آنچه یک مدیر محصولات پزشکی باید بداند

بازدید 428
  • عنوان کتاب: What a medical product manger should know
  • نویسنده: Pedro Marques
  • حوزه: مهندسی پزشکی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 104
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 4.16 مگابایت

مدیریت محصول دنیایی جذاب است. تعداد کمی از نقش‌ها امکان ارتباط با چنین تنوعی از نقش‌ها را چه در داخل و چه در خارج از سازمان می‌دهند. این در خط مقدم نوآوری و استراتژی قرار دارد و بر درک عمیق بازار و نیازهای کاربر متکی است. در عین حال، افراد کمی به طور فعال تصمیم گرفته اند که مدیر محصول (PM) شوند. همانطور که استیون هاینز، یکی از نویسندگان مورد علاقه من در زمینه مدیریت محصول، می گوید: اکثر مردم به طور تصادفی به اینجا می آیند. در مراقبت‌های بهداشتی، دو مسیر اصلی وجود دارد: نقش‌های فنی که مهارت‌هایی را در فروش و بازاریابی کسب می‌کنند یا نقش‌های فروش که مهارت‌های فنی را گسترش می‌دهند. اما دقیقاً چگونه باید این مهارت ها را توسعه داد؟ پاسخ‌های موجود بیش از حد کلی هستند و برای کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی قابل اجرا نیستند. در این راهنما، من راه‌های مختلفی را ارائه می‌دهم که یک PM می‌تواند با موفقیت در یک محیط چالش‌برانگیز منحصربه‌فرد حرکت کند، جایی که نیاز به شواهد ایمنی و کارایی، بودجه‌های بازاریابی محدود، و مقاومت در برابر تغییر از سوی مراقبان، چارچوب بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی را کاملاً محدود می‌کند.
در بخش اول، اصول مدیریت محصول و همچنین مفاهیم ضروری برای درک این عملکرد سازمانی جذاب را پوشش خواهیم داد. بیشتر این اطلاعات در زمینه های مختلف قابل استفاده است و مراقبت های بهداشتی با ویژگی های خاص آن از این قاعده مستثنی نیست. این فقط یک رزومه کوتاه از اصول اولیه ای است که برای انجام این کار به آن نیاز داریم.
بخش دوم در مورد تعاملات مدیریت محصول با سایر وظایف و رشته های شرکت های صنعت تجهیزات پزشکی است. این هیجان انگیزترین و شاید پیچیده ترین بخش کار است. این اطلاعاتی است که نمی‌توانیم در کتاب‌ها پیدا کنیم، آن‌ها را در جاده یاد می‌گیریم، یا اگر خوش شانس باشیم، با مربیان و همکارانمان. در حالی که بخش اول و سوم برای سایر نقش‌های بازاریابی یا سایر حوزه‌های مراقبت‌های بهداشتی قابل اجرا هستند، بسیاری از محتوای این بخش دوم مختص مدیریت محصول در دستگاه‌های پزشکی است.
بخش سوم اساسا یک جعبه ابزار است. زمانی که نمی‌دانید از کجا شروع کنید، زمانی که خود را در تنگنا قرار می‌گیرید، یا فقط اگر می‌خواهید نگاهی به برخی از گزینه‌های تلفیقی موجود برای ارزیابی وضعیت، توسعه گزینه‌ها و تصمیم‌گیری آگاهانه بیندازید.
پس از گذراندن دوره های بسیاری در بازاریابی مراقبت های بهداشتی و غرق شدن در کارهای نویسندگان معروف بازاریابی، به این نتیجه رسیدم که محتوای ارائه شده اغلب خیلی عمومی است و مستقیماً برای صنعت تجهیزات پزشکی قابل استفاده نیست. هدف من ارائه برخی ابزارها یا حداقل دیدگاهی است که برای اکثر محصولات از این نوع به راحتی قابل درک و کاربردی باشد. این اطلاعاتی است که آرزو می‌کردم در روز اول کار بازاریابی خود در دستگاه‌های پزشکی در اختیار داشتم. امیدوارم از آن لذت ببرید!

Product Management is a fascinating world. Few roles allow the possibility to have contact with such a diversity of roles, both inside and outside an organization. It is at the forefront of innovation and strategy, and relies on the deep understanding of the market and user needs. At the same time, few people have actively decided to become a Product Manager (PM). As Steven Haines, one of my favorite authors on Product Management, says: most of the people get here by accident. In healthcare, there are two main paths: technical roles that acquire skills in sales & marketing or sales roles that expands technical skills. But how these skills should be developed exactly? The answers available tend to be too general, and not applicable to the healthcare business. In this guide, I’ll present the various ways a PM can successfully navigate a uniquely challenging environment where the need for evidence of safety and efficacy, tight marketing budgets, and resistance to change from caregivers tightly circumscribe the framework of healthcare marketing.
In the first part, we’ll cover the fundamentals of Product Management, as well as concepts essential to the understanding of this fascinating organizational function. Most of this information can be applied in different fields and healthcare, with its peculiarities, is no exception. This is just a short resume of the basics we need to do this job.
The second part is about the interactions of Product Management with other functions and disciplines of companies in the Medical Device Industry. This is the most exciting, and perhaps also the most complex, part of the job. This is the information we can’t find in books, that we learn on the road, or, if we are lucky, with mentors and colleagues. While the first and the third part are applicable to other marketing roles or to other areas within healthcare, much of the content in this second part are specific to Product Management in Medical Devices.
Part three is basically a tool box. A place to go when not knowing where to start, when finding yourself in a rut, or just if you want to have a look on some of the consolidated options available to evaluate the situation, develop options and make informed decisions.
Having undergone many courses in healthcare marketing and immersed myself deep in the work of the famous marketing authors, I came to the conclusion that the content provided was often too generic and not directly applicable to the Medical Device indusrty. My goal is to provide some tools, or at least a perspective, that can be easily understandable and applicable for most products of this type. This is the information I wish I had had at my disposition on day 1 of my marketing career in medical devices. I hope you enjoy it!

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: What a medical product manger should know

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید