مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب بازاریابی بصری- راهنمای عملی برای علم برندسازی و خرده فروشی

  • عنوان کتاب: Visual Marketing -A Practical Guide to the Science of Branding and Retailing
  • نویسنده: Barbara E. Kahn, Elizabeth N. Johnson
  • حوزه: برند سازی
  • سال انتشار: 2025
  • تعداد صفحه: 179
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 6.15 مگابایت

با شتاب گرفتن جهان به سمت قلمرو دیجیتال پس از همه‌گیری، درک عمیق از بازاریابی بصری و اصول و مفاهیم کلیدی پشت آن برای بازاریابان و طراحان هرگز تا این حد مهم نبوده است. بازاریابی بصری، تحول دیجیتال پس از همه‌گیری، از جمله هوش مصنوعی، را که در چشم‌انداز بازاریابی به طور فزاینده‌ای رقابتی رخ می‌دهد، تجزیه و تحلیل می‌کند. در این زمینه، کتاب از اصول اثبات‌شده در روانشناسی مصرف‌کننده، بازاریابی و علوم اعصاب برای ارائه استراتژی‌های بصری خلاقانه و مفید برای افزایش اثربخشی تلاش‌های بازاریابی استفاده می‌کند و این موضوع را با مثال‌های متعدد دنیای واقعی معاصر نشان می‌دهد. نویسندگان با تأمل بر مشاهدات پیرامون اختلال اساسی در صنعت خرده‌فروشی به طور خاص، «ماتریس موفقیت خرده‌فروشی کان» را معرفی می‌کنند که با موفقیت استراتژی بازاریابی را در بسیاری از صنایع هدایت کرده است. این کتاب همچنین تأثیر قابل توجه اصول بصری و فیزیولوژیکی بر نحوه مشاهده و تفسیر محرک‌های بصری توسط ناظران انسانی و چگونگی به‌کارگیری این اصول اساسی را که به بازاریابان مزیت متمایز باورنکردنی در دنیای مشتری‌محور ارائه می‌دهد، برجسته می‌کند. خوانندگان همچنین درک عمیقی از نحوه استفاده از ابزارهای اندازه‌گیری جدید که به تجزیه و تحلیل داده‌ها متکی هستند، به دست خواهند آورد. رفتار انتخاب و ترجیح؛ ردیابی چشم و سایر معیارهای توجه؛ حافظه؛ و احساسات برای ارزیابی استراتژی‌ها و سنجش موفقیت. این کتاب درسی جدید، نوآورانه و نافذ، منبع ارزشمندی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در موضوعاتی مانند رفتار مصرف‌کننده، استراتژی بازاریابی، بازاریابی بصری و خرده‌فروشی است. منابع آنلاین شامل تمرین‌های درسی، اسلایدهای سخنرانی و مطالعات موردی کوچک پیشنهادی است. لطفاً به www.routledge.com/9781032731322 مراجعه کنید.

As the world accelerates towards the digital realm post-pandemic, it has never been more important for marketers and designers to have a solid understanding of visual marketing and the key principles and concepts behind it. Visual Marketing analyses the post-pandemic digital transformation, including AI, taking place across an increasingly competitive marketing landscape. Against this background, the book utilises proven principles in consumer psychology, marketing, and neuroscience to propose creative and useful visual strategies to increase the effectiveness of marketing efforts, illustrating this with many contemporary real-world examples. Reecting on observations around the radical disruption in the retail industry in particular, the authors introduce the “Kahn Retailing Success Matrix,” which has successfully guided marketing strategy across many industries. The book also highlights the signi- cant inuence of visual and physiological principles on how human observers see and interpret visual stimuli, and how applying these fundamental principles will provide marketers with incredible differential advantage in a customer-centric world. Readers will also gain in-depth understanding of how to use new measurement tools that rely on data analytics; choice and preference behaviour; eye tracking and other measures of attention; memory; and emotions to evaluate strategies and measure success. This innovative and incisive new textbook is a valuable resource for both undergraduate and postgraduate students of such subjects as Consumer Behaviour, Marketing Strategy, Visual Marketing, and Retailing. Online resources include course exercises, lecture slides, and suggested mini case studies. Please visit www.routledge.com/9781032731322

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Visual Marketing

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

X
آموزش نقاشی سیاه قلم کلیک کنید