مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب زبان و متقاعدسازی راتلج

بازدید 402
  • عنوان کتاب: The Routledge Handbook of Language and Persuasion
  • نویسنده: Jeanne Fahnestock
  • حوزه: زبان شناسی, متقاعد سازی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 584
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.15 مگابایت

این کتاب راهنما یک نمای کلی گسترده، معتبر و پیشرفته از زبان و متقاعدسازی ارائه می دهد. این کتابچه شامل طیف وسیعی از مشارکت کنندگان بین المللی است، مواد اولیه اقناع زبانی – صدا، کلمات، نحو، و گفتمان – و مبانی بلاغی که آنها را قادر می سازد، مانند درخواست ها، طرح های استدلال، استراتژی های ترتیب، و ابزارهای سازگاری را تشریح می کند.
پس از مقدمه ای جامع که عناصر زبان شناسی و بردارهای بلاغت را گرد هم می آورد، کتاب راهنما به شش قسمت تقسیم شده است. بخش اول، توسل‌های بلاغی اساسی به شخصیت، احساسات، طرح‌های استدلال، و انواع موضوعاتی که متقاعدسازی را تشکیل می‌دهند را پوشش می‌دهد. بخش دوم تأثیرات ماندگار زبان متقاعدکننده، از طنز گرفته تا قطبی‌سازی را پوشش می‌دهد، در حالی که گروه ویژه‌ای از فصل‌ها در قسمت سوم، اشکال گفتار و کاربردهای بلاغی آنها را بررسی می‌کنند. در بخش چهارم، مشارکت‌کنندگان بر زمینه‌ها و ژانرهای مختلف استدلال به‌عنوان نقاط ورودی برای تحقیق در قراردادهای بحث تمرکز می‌کنند. قسمت پنجم ریشه های تکاملی و تکاملی زبان متقاعد کننده را بررسی می کند و قسمت ششم روش های محاسباتی جدید تحلیل زبان را برجسته می کند.
این کتاب راهنمای خواندنی ضروری برای کسانی است که در زمینه های زبان شناسی، بلاغت، استدلال، ارتباطات، مطالعات گفتمان، علوم سیاسی، روانشناسی، مطالعات دیجیتال، رسانه های جمعی و روزنامه نگاری در حال تحقیق و مطالعه زبان متقاعدکننده هستند.

This handbook provides a wide-ranging, authoritative, and cutting-edge overview of language and persuasion. Featuring a range of international contributors, the handbook outlines the basic materials of linguistic persuasion – sound, words, syntax, and discourse — and the rhe­torical basics that they enable, such as appeals, argument schemes, arrangement strategies, and accommodation devices.

After a comprehensive introduction that brings together the elements of linguistics and the vectors of rhetoric, the handbook is divided into six parts. Part I covers the basic rhetorical appeals to character, the emotions, argument schemes, and types of issues that constitute per­suasion. Part II covers the enduring effects of persuasive language, from humor to polarization, while a special group of chapters in Part III examines figures of speech and their rhetorical uses. In Part IV, contributors focus on different fields and genres of argument as entry points for research into conventions of arguing. Part V examines the evolutionary and developmental roots of persuasive language, and Part VI highlights new computational methods of language analysis.

This handbook is essential reading for those researching and studying persuasive language in the fields of linguistics, rhetoric, argumentation, communication, discourse studies, political science, psychology, digital studies, mass media, and journalism.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Routledge Handbook of Language and Persuasion

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.