مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مذاکرات استراتژیک برای ارزش پایدار

بازدید 401
  • عنوان کتاب: Strategic Negotiations for Sustainable Value
  • نویسنده/انتشارات: Stefanos Mouzas
  • حوزه: مذاکرات
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 185
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 1.89 مگابایت

این کتاب در مورد مذاکرات استراتژیک برای ارزش پایدار است. پیام اصلی که جوهر کتاب را در بر می گیرد، یادگیری نحوه مذاکره در مورد معاملاتی است که ارزش پایدار ایجاد می کند. به عبارت دیگر، کتاب در مورد یادگیری بازی های کوتاه مدت، تاکتیک ها یا متقاعدسازی نیست. در عوض، این کتاب راهنمای مذاکره کننده برای معاملات تجاری پایدار است، معاملاتی که از نظر زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی در یک زمینه تجاری بین المللی پایدار هستند. مذاکرات استراتژیک در چشم انداز تجاری به هم پیوسته امروزی در سطح جهانی بسیار مرتبط است. منابعی که مدیران، سیاست گذاران و سازمان ها برای حل مشکلات خود، به دست آوردن و حفظ مشتریان ارزشمند، راه اندازی و راه اندازی مجدد محصولات یا خدمات جدید و توسعه کسب و کار سودآور به آن نیاز دارند، به صورت متمرکز و واحد در دسترس نیستند. منابعی که مذاکره کنندگان برای حل مشکلات خود به آن نیاز دارند، به طور گسترده در میان بسیاری از بازیگران در مناطق جغرافیایی مختلف و در شبکه های مختلف روابط تجاری به هم پیوسته پراکنده است. برای مثال، مدیران نیاز به مذاکره با ذینفعان متعدد، مانند تامین کنندگان، مشتریان، آژانس ها، دولت ها و مقامات دارند که اغلب دارای منافع متضاد هستند. این چشم‌انداز کسب‌وکار به‌هم‌پیوسته، محیطی همگن و هماهنگ نیست، جایی که بتوانیم فرض کنیم که منافع متقابل میان سهامداران مختلف به وضوح مشخص است. ایجاد و به دست آوردن ارزش پایدار یک نهاد ثابت نیست، بلکه نتیجه مذاکرات زمان بر و اغلب دردناک است که بر مذاکرات بعدی تأثیر می گذارد.

This book is about strategic negotiations for sustainable value. The core message that encapsulates the essence of the book is learning how to negotiate deals that create sustainable value. In other words, the book is not about learning short-term games, tactics or persuasion; instead, the book is a negotiator’s guide to lasting business deals, deals that are environmentally, socially and economically sustainable in an international business context. Strategic negotiations are highly relevant in today’s globally interconnected business landscape. The resources that managers, policymakers and organisations need to solve their problems, gain and retain valuable customers, launch and re-launch new products or services, and develop profitable business are not available in a single, concentrated form. The resources that negotiators need to solve their problems are widely dispersed among many actors in different geographies and within various networks of inter-connected business relationships. Managers, for example, need to negotiate with multiple stakeholders, such as suppliers, customers, agencies, governments and authorities, often with conflicting interests. This interconnected business landscape is not a homogenous and harmonious environment, where we could presume that mutual gains among different stakeholders are transparently clear. Creating and capturing sustainable value is not a fixed entity but rather the outcome of time-consuming and often agonizing negotiations that affect further negotiations.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Strategic Negotiations for Sustainable Value

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید