در سال 2020، یک ناشر بزرگ چندملیتی یک کمپین تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی آغاز کرد. چهره کمپین یک زن بود. اولین ویدیویی که از طریق فید اینستاگرام آمد جذاب بود، و اگرچه ما مخاطبان هدف سریال فانتزی بزرگسالان جوان نبودیم، این پست با ما باقی ماند.
در طول هفته اول، اینفلوئنسر (از طریق دسته اینستاگرام ناشر) چندین ویدیو مشابه دیگر منتشر کرد. هر بار که فیدهای اینستاگرام خود را باز می کردیم، آنها آنجا بودند. یک پیشینه، همان ژانر کتاب، همان قالب. ما همچنین متوجه شدیم که خود ویدیو به درستی با قاب اینستاگرام مطابقت ندارد. این ناشر بزرگ در حال ارسال مجدد محتوای فیلمبرداری شده برای TikTok در کانال اینستاگرام بود. عدم آگاهی از این عوامل اغلب کاربران را تشویق می کند تا از تعامل استفاده کنند. به دلیل اشباع بیش از حد این محتوای بسیار مشابه و بسیار عمومی، ما تصمیم گرفتیم ناشر بزرگ را لغو فالو کنیم.
In 2020, a large multinational publisher began an influencer campaign on social media. The face of the campaign was an everywoman. The first video that came via the Instagram feed was engaging, and though we were not the target audience for the young adult fantasy series, the post stayed with us.
Over the course of that first week, the influencer (via the publisher’s Instagram handle) released several more similar videos. Every time we opened our Instagram feeds, there they were. Same background, same genre of book, same format. We also began to notice that the video itself did not fit the Instagram frame correctly. The large publisher was re-posting content filmed for TikTok on the Instagram channel. Lack of awareness of these factors often encourages users to disengage. We chose to unfollow the large publisher due to the oversaturation of this very similar, very generic content.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران