مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیریت مهندسی هوشمند

بازدید 535
  • عنوان: Smart Engineering Management
  • نویسنده: Carolina Machado
  • حوزه: مدیریت مهندسی
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 170
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 5.51 مگابایت

تقاضاهای بازارها و سطوح رقابتی فزاینده ای که امروزه بسیار قابل مشاهده است، با وجود سازمان های مکانیکی و بوروکراتیک مبتنی بر مدل های مدیریت واکنشی و تطبیقی سازگار نیست. برعکس، سازمان‌های امروزی باید فعال باشند و منجر به ظهور نیازهای جدید و فزاینده در میان ذینفعان کلیدی خود (مشتریان – داخلی و خارجی -، تامین‌کنندگان و سهامداران، از جمله) شود که سطوح بالایی از انعطاف‌پذیری، کیفیت، خلاقیت و پاسخگویی. برای این منظور، علاوه بر منابع مادی و مالی که همواره برای بقای سازمان‌ها ضروری است، پیش‌بینی بازار از این موارد اخیر، ارتقا و اجرای سیاست‌ها و استراتژی‌های پویا و چشم‌انداز را تنها در سایه وجود طیف متنوعی از مهارت ها و استعدادهای مبتنی بر نیروی انسانی که به درستی در سطوح مختلف دانش آماده، آموزش دیده و آگاه شده است، یعنی: دانستن چگونه انجام دادن، دانستن چگونه بودن و دانستن چگونگی دانستن. آنها با هم و به شیوه ای مفصل، به تعریف فلسفه های مدیریت جدید و چالش برانگیز کمک می کنند که منجر به سطوح بالاتر رقابت پذیری می شود. با در نظر گرفتن این دغدغه ها و چالش های کنونی سازمان های مختلف، کتاب پیشنهادی حاضر با عنوان مدیریت مهندسی هوشمند را می توان به عنوان ابزاری مهم در اختیار افراد کنجکاو در حوزه های مدیریت و کسب و کار هوشمند/هوشمند دانست. پشتیبانی از درک کافی از مشکلات و چالش‌های پیش روی سازمان‌های فعلی و همچنین دانش مؤثر از سیاست‌ها و شیوه‌های مدیریتی مختلف که منجر به افزایش سطح بهره‌وری و سودآوری می‌شود. برای انتشار موثرتر دانش در زمینه کسب و کار، مدیریت و علوم مهندسی، این کتاب با مشارکت طیف متنوعی از متخصصان با جدیدترین و متنوع ترین دانش در زمینه های مختلف کسب و کار/مدیریت و مهندسی به حساب می آید. تشویق به شناسایی مفاهیم نظری و عملی حوزه‌های مختلف کسب‌وکار/مدیریت و مهندسی، به منظور ارائه درک و اجرای مؤثرتر این موضوعات در انواع مختلف سازمان‌ها. با تشویق نویسندگان به شناسایی مفاهیم نظری و عملی در حوزه های مختلف مدیریت و مهندسی، در محدوده مدیریت مهندسی هوشمند، به منظور درک و اجرای موثرتر این موضوعات در انواع مختلف سازمان ها، در حال حاضر کتاب، که در هفت فصل سازماندهی شده است، با پرداختن به “فناوری های هوشمند به عنوان ابزاری برای افزایش رقابت پذیری شرکت” و سپس “برداشتن مشتری مداری به ارتفاعات جدید: بررسی تقاطع هوش مصنوعی، شخصی سازی بیش از حد، و مشتری” آغاز می شود. محوریت در سازمان ها. فصل بعدی «مشارکت فن‌آوری‌های صنعت 4.0 در پذیرش مترولوژی 4.0 در صنایع تولیدی» را برجسته می‌کند، سپس در مورد «مدیریت چابک منابع انسانی: مشارکت نظری در رویکرد (R)تکاملی برای مدیریت افراد در محل کار» صحبت می‌کند. “نقشه برداری و مفهوم سازی شیوه های نوآوری زیست محیطی در عملکرد زیست محیطی” نیز هدف تجزیه و تحلیل است، سپس بر مدیریت و مشارکت نیروی کار چند نسلی در پرتغال تمرکز می کند. کتاب با رویکردی به مدیریت استعداد و سازمان‌های هوشمند: یک سمفونی استراتژیک به پایان می‌رسد. مدیریت مهندسی هوشمند می‌تواند توسط ذینفعان بالقوه مختلف، یعنی دانشگاهیان/محققان، مدیران، مهندسان، متخصصان و سایر متخصصان که فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار و مدیریت توسعه می‌دهند، مورد استفاده قرار گیرد. یک مخاطب هدف بسیار ویژه شامل دانشجویان مقطع کارشناسی/کارشناسی ارشد است که این کتاب با ارائه دیدگاهی دقیق و بسیار به روز از موضوعات اصلی – در مؤلفه های نظری و عملی – زیربنای مدیریت، پشتیبانی اساسی برای آنها فراهم می کند. سازمان‌های پویا، رقابتی و مسئولیت‌پذیر اجتماعی، مانند سازمان‌های امروزی. ویراستاران قدردانی خود را از Springer به خاطر این فرصت و حمایت حرفه ای آن ها قدردانی می کنند. در پایان، مایلیم از همه نویسندگان فصل برای علاقه و در دسترس بودنشان برای کار روی این پروژه تشکر کنیم.

The demands of the markets and the increasingly high levels of competitiveness, so visible today, are not compatible with the existence of mechanistic and bureaucratic organizations, based on reactive and adaptive management models. On the contrary, today’s organizations need to be proactive, leading to the emergence of new and growing needs among their key stakeholders (customers—internal and external-, suppliers and shareholders, among others) that promote high levels of flexibility, quality, creativity and responsiveness. To this end, in addition to the material and financial resources, always necessary to the organizations’ survival, anticipating the market requires, from these last ones, the promotion and implementation of dynamic and visionary policies and strategies only possible thanks to the existence of a diver-sified range of skills and talents based in a human force properly prepared, trained and informed at the different knowledge levels, namely: knowing how to do, knowing how to be and knowing how to know. Together and in an articulated manner, they contribute to the definition of new and challenging management philosophies, leading to increasingly higher levels of competitiveness. Bearing in mind these concerns and current challenges faced by different organizations, the present book proposal, entitled Smart Engineering Management can be understood as an important tool at the disposal of the different “curious” in the areas of smart/intelligent business and management, providing support for an adequate understanding of the problems and challenges faced by current organizations, as well as an effective knowledge of the different management policies and practices that lead to increased levels of productivity and profitability. For a more effective knowledge dissemination in the field of business, management and engineering sciences, this book counts with the contribution of a diverse range of experts with the most recent and diversified knowl-edge in the different areas of business/management and engineering. Encouraged to identify the theoretical and practical implications of the different areas of business/ management and engineering, in order to provide a more effective understanding and implementation of these issues in different types of organizations.
Being encouraged the authors to identify, within the scope of smart engineering management, the theoretical and practical implications in the different areas of management and engineering, in order to provide a more effective understanding and implementation of these issues in different types of organizations, the present book, organized in seven chapters, begins by addressing “Smart Technologies as a Tool for Increasing the Competitiveness of the Company”, followed by “Taking Customer-Centricity to New Heights: Exploring the Intersection of AI, Hyper-Per-sonalization, and Customer-Centricity in Organizations”. The next chapter high-lights the “Contribution of Industry 4.0 Technologies in Adopting Metrology 4.0 in Manufacturing Industries”, then talking about “Agile Human Resource Manage-ment: A Theoretical Contribution to a (R)evolutionary Approach for Managing People at Work”. “Mapping and Conceptualising Eco-Innovation Practices on Envi-ronmental Performance” is also a target of analysis, then focusing on Managing and Engaging a Multigenerational Workforce in Portugal. The book ends with an approach to Talent Management and Smart Organizations: A Strategic Symphony.
Smart Engineering Management can be used by a variety of potential stake-holders, namely academics/researchers, managers, engineers, practitioners and other professionals who develop their professional activity in different areas of business and management. A very special target audience consists of undergraduate/graduate students, for whom this book will provide a fundamental support by providing a detailed and highly up-to-date view of the main subjects—in its theoretical and prac-tical components—underlying the management of dynamic, competitive and socially responsible organizations, as are today’ organizations.
The Editors acknowledge their gratitude to Springer for this opportunity and for their professional support. Finally, we would like to thank all chapter authors for their interest and availability to work on this project.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Smart Engineering Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید