- عنوان کتاب: Pathophysiology, Physical Assessment, & Pharmacology
- نویسنده: Tama L. Morris, RN, PhD, CNE
- حوزه: فیزیولوژی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 1039
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 19.3 مگابایت
به عنوان هیئت علمی در دانشگاه کوئینز شارلوت، ما تصمیم گرفتیم که به یک موضوع برنامه درسی طولانی مدت بپردازیم: “3Ps” پاتوفیزیولوژی، فارماکولوژی و ارزیابی فیزیکی سنگ بنای هر برنامه درسی پرستاری است. با این حال، دانشآموزانی که «3Ps» را مطالعه میکنند، همیشه برای ارتباط و «ارتباط» محتوا در یک دوره به محتوای درسهای دیگر تلاش میکنند. رویکرد سنتی “دوره مجزا” هم اساتید و هم دانشجویان را ناامید می کرد. حتی دانشآموزان ما یک دوره 3P را درخواست کردند تا با محتوای مورد نیاز هماهنگی داشته باشند. همه ما می دانیم که مطالعه هر موضوع به صورت جداگانه ارزش خود را دارد، اما نقطه ضعف آن این است که، در واقع، عملکرد پرستاری ما را ملزم می کند که هر روز با هر مواجهه با بیمار، از دانش خود در مورد پاتوفیزیولوژی، فارماکولوژی و ارزیابی فیزیکی استفاده کنیم. در عمل پرستاری، پرستاران باید آنها را ادغام کنند. بنابراین، ما از خود پرسیدیم: چرا سعی نمی کنیم آنها را در یک دوره پرستاری ادغام کنیم؟ و بدین ترتیب، هدف و مأموریت یک “دوره 3Ps” – و این کتاب – متولد شد. به عنوان مدرس، همه ما میدانیم که دانشآموزان در تلاش هستند تا یک درس را به درس دیگر مرتبط کنند، زیرا تلاش میکنند اطلاعات را از «3Ps» به طور همزمان «کشش» و اعمال کنند. در ایجاد یک درس و کتاب درسی یکپارچه 3Ps، دیدیم که دانشآموزان ما از نوع دیگری از “داربست” آموزشی بهره مند شدند. استفاده از نقاط قوت آنها در دو “P” آسانتر بود تا دانش خود را در “P” سوم به آرامی پیش ببرند. به ما پاداش داده شد که دیدیم تسلط دانشآموزان بر محتوا عمیقتر شد و دانشآموزان مهارتهای تفکر بالینی بهبود یافتهای را در کل نشان دادند. پس از «آزمایش جاده» سخنرانیها، فعالیتهای یادگیری و برنامههای درسی ما با دانشجویانمان، با تیم انتشاراتی F.A. Davis برای ایجاد این متن، با هدف ارائه یک متن دوره پایه و یکپارچه برای پوشش 3Ps پرستاری، همکاری کردیم. ما معتقدیم که این روش، درک عمیقتری از مفاهیم این سه حوزه محتوایی ضروری و چالش برانگیز را ارتقا میدهد و دانشجویان را راهنمایی میکند تا اهمیت یکپارچگی در برنامهریزی، ارائه و ارزیابی مراقبتهای پرستاری را تشخیص دهند. به همان اندازه مهم، ما می خواستیم یک دوره متنی و فارغ التحصیل را بر اساس دستورالعمل های AACN و دوره ای که تعهد ما به یادگیری مبتنی بر برنامه را منعکس کند، توسعه دهیم.
As faculty at Queen’s University of Charlotte, we decided to tackle a long-running curriculum issue: The “3Ps” of Pathophysiology, Pharmacology, and Physical Assessment are the cornerstone of every nursing curriculum. Yet, students studying the “3Ps” always struggle to relate and “connect” the content in one course to the content in the others. The traditional “separate course” approach was leaving both faculty and students frustrated; even our students requested a single 3P course in order to keep up with the required content. We all know that studying each subject individually has its value, but the downside is that, in reality, nursing practice requires us to draw on our knowledge of Pathophysiology, Pharmacology, and Physical Assessment— simultaneously—every day with every patient encounter. In nursing practice, nurses have to integrate them. So, we asked ourselves: Why not try integrating them in a single nursing course? And thus, the purpose and mission of a single “3Ps course”—and this book—was born. As instructors, we all know that students struggle to relate one course to the other, as they attempt to “pull” and apply information from the “3Ps” simultaneously. In creating a single, integrated 3Ps course and textbook, we saw that our students benefited from a different kind of pedagogical “scaffolding.” It was easier to draw on their strengths in two “Ps” in order to advance their knowledge in the third “P” more smoothly. We were rewarded to see that students’ mastery of the content deepened, and students demonstrated improved clinical thinking skills across the board. After “road testing” our lectures, learning activities, and curricula with our students, we partnered with the publishing team at F.A. Davis to create this text, with the aim of providing a foundational, integrative course text to cover the 3Ps of nursing. We believe this methodology promotes a deeper understanding of the concepts from these three essential—and challenging—content areas and guides students to recognize the importance of integration in the planning, delivery, and evaluation of nursing care. Equally important, we wanted to develop a text and graduate course based on the AACN guidelines and one that reflected our own commitment to application-based learning.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Pathophysiology, Physical Assessment, & Pharmacology
نظرات کاربران