- عنوان کتاب: Open Innovation Strategies
- نویسنده: Camille Aouinaït
- حوزه: نوآوری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 224
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 7.08 مگابایت
عناصری که در این کتاب به آنها پرداخته میشود از بررسی ادبیاتی که طی چندین سال با موضوع نوآوری انجام شده است، بهویژه به عنوان پایانی بر فرآیندهایی که منابع و ذینفعان مختلف را درگیر میکنند، و همچنین بهعنوان وسیلهای برای رویارویی با چالشهای پیچیدهتر استفاده میشود. تجربه و تخصص جوانی من در مدیریت نوآوری به طور کلی بر بخش کشاورزی متمرکز است. به لطف فرصتی که دیمیتری اوزونیدیس، رئیس افتخاری شبکه پژوهشی نوآوری در اختیار من قرار داد، توانستم این کتاب را بنویسم، کتابی که برای کسانی که در مورد استفاده از نوآوری باز سؤال دارند، در نظر گرفته شده است که خواندن آن آسان و مفید باشد. به دلیل جهانی بودن نوآوری و پارادایم نوآوری باز، چندین بخش در فصل ها پوشش داده شده است. از طریق تجربه خود در بخش کشاورزی و کشاورزی، من توانسته ام مشاهده کنم که نوآوری منبع پویایی برای شرکت ها و در قلب پروژه های تحقیق و توسعه، چه دولتی و چه خصوصی است. این بخش و به ویژه تولید محصولات سنتی می تواند تحت سلطه همکاری های غیررسمی باشد که می تواند منجر به نوآوری هایی شود که منافع هر یک از ذینفعان را برآورده کند. مصرفکننده یا مشتری باید و میخواهد در قلب نگرانیهای بازیگرانی باشد که راهحلهای نوآورانه را پیشنهاد میکنند.
The elements dealt with in this book come from a literature review carried out over several years on the theme of innovation, notably as an end to processes involving various resources and stakeholders, and also as a means used to meet increasingly complex challenges. My youthful experience and expertise in innovation management is generally focused on the agricultural sector. Thanks to the opportunity offered to me by Dimitri Uzunidis, Honorary President of the Research Network on Innovation, I was able to write this book, which is intended to be easy to read and useful for those who have questions about the use of open innovation. Several sectors are covered in the chapters, because of the universality of innovation and the open innovation paradigm. Through my experience in the agricultural and agri-food sector, I have been able to observe that innovation is a source of dynamism for companies and at the heart of research and development projects, whether public or private. This sector and more particularly the production of traditional products can be dominated by informal collaborations that can lead to innovations, satisfying the interests of each stakeholder. The consumer or customer must, and wants to, be at the heart of the concerns of the actors proposing innovative solutions.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Open Innovation Strategies
نظرات کاربران