- عنوان کتاب: NEUROTEACH / Brain Science and the Future of Education
- نویسنده/انتشارات: Eric Kandel
- سال انتشار: 2016
- حوزه: علوم اعصاب
- تعداد صفحه: 236
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.82 مگابایت
معلمان تغییر دهنده مغز هستند. بنابراین، بدیهی به نظر می رسد که درک مغز – ارگان یادگیری – برای آمادگی معلم برای کار با دانش آموزان بسیار مهم است. بنابراین یک معلم عصبی کسی است که به طور عمدی از تحقیقات در زمینه ذهن، مغز و علوم تربیتی در طراحی آموزشی و کار خود با هر دانش آموزی استفاده می کند. “ما در ده سال گذشته بیشتر از صد سال گذشته در مورد نحوه یادگیری مغز در واقع یاد گرفته ایم” یک عبارت رایج در این زمینه است، بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، آیا همه معلمان نباید معلم عصبی باشند؟ متأسفانه، در مدارس سنتی عمومی، عمومی، خصوصی، محلی، و مدارس خانگی در سراسر کشور، اکثر معلمان درک درستی از نحوه دریافت، فیلتر کردن، تثبیت و استفاده از یادگیری در کوتاه مدت و بلندمدت توسط مغز ندارند. چنین دانشی هنوز بخشی از آموزش رسمی نیست که همه معلمان قبل از ورود به کلاس دریافت می کنند. مناظره بزرگ ملی و بین المللی در مورد استانداردها و آنچه دانش آموزان باید بدانند صحبت می کند، اما این لحظه بی سابقه در زمان، که در آن رشته های علوم اعصاب، علوم شناختی و روانشناسی رفتاری شروع به تلاقی می کنند به روش هایی که باعث ایجاد اقدامات عملی می شود، تحقیقات آگاهانه. و تماس های تست شده در کلاس برای اطلاعات بیشتر.
Teachers are brain changers. Thus, it would seem obvious that an understanding of the brain—the organ of learning—would be critical to a teacher’s readiness to work with students. A neuroteacher is therefore one who intentionally applies research from the field of mind, brain, and education science to his or her instructional design and work with every student. “We have learned more about how the brain actually learns in the past ten years than in the previous hundred” is a common phrase in this field, so with this in mind, should not all teachers be neuroteachers? Unfortunately, in traditional public, public-charter, private, parochial, and home schools across the country, most teachers lack an understanding of how the brain receives, filters, consolidates, and applies learning for both the short and long term. Such knowledge is not yet part of the formal training all teachers receive prior to entering the classroom. The grand national and international debate talks about standards and what students should know, but this unprecedented moment in time, where strands of neuroscience, cognitive science, and behavioral psychology are beginning to intersect in ways that are giving rise to actionable practices, research-informed and classroom-tested calls for more.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: NEUROTEACH / Brain Science and the Future of Education
نظرات کاربران