- عنوان کتاب: MASTERING DIGITAL BUSINESS
- نویسنده: Nicholas D. Evans
- حوزه: فرایند تولید
- سال انتشار: 2017
- تعداد صفحه: 199
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 12.1 مگابایت
امروزه، مدیران ارشد اجرایی (مدیرعامل) در سرتاسر جهان در حال اعمال تحول دیجیتال برای بازاندیشی و طراحی مجدد مدلها و فرآیندهای کسبوکار سنتی و موجود خود در زمینه فناوریهای مخرب جدید، مصرفکنندگان باهوش دیجیتال، محاسبات فراگیر و جامعه جهانی ما هستند. . این مفهوم دیجیتالی سازی اکنون بر تمام جنبه های عملیات تجاری از نوآوری در داخل و پیرامون محصولات و خدمات واقعی، تا تعامل با مشتری، تا محل کار دیجیتال، تا مدل ها و فرآیندهای کسب و کار تأثیر می گذارد – و هیچ صنعتی مستثنی نیست. هدف این کتاب ارائه یک راهنمای استراتژیک برای مدیران کسب و کار و فناوری اطلاعات، با استفاده از مخرب ترین فن آوری های امروزی (شامل فناوری های اجتماعی، موبایل، تجزیه و تحلیل و ابر (SMAC)، به علاوه ابزارهای پوشیدنی، اتوماسیون هوشمند، روباتیک و اینترنت اشیا) است. ترکیبهای قدرتمند، همراه با مدلهای کسبوکار پلتفرم، تسلط بر خدمات دیجیتال و شیوههای پیشرو در نوآوری شرکتها، برای کمک به توسعه و اجرای استراتژیهای دیجیتال خود برای مزیت رقابتی. مسئله برای مدیران تجارت و فناوری اطلاعات این است که “اختلال دیجیتال” در اینجا است و بر همه صنایع تأثیر می گذارد. چالش این است که چگونه پاسخ خواهید داد – امروز و فردا؟ ایده بزرگ این است که کتاب یک مدل مرجع و طرح اولیه برای رمزگشایی معرفی می کند که چگونه بازیگران پیشرو – از جمله اوبر و بسیاری دیگر – با استفاده از هشت ترکیب قدرتمند از فناوری مخرب مبتنی بر قدرت پلتفرم و بسیاری دیگر، اختلالات دیجیتالی جدیدی را در بازارهای هدف خود راه اندازی کرده اند. تسلط بر خدمات دیجیتال. سپس نشان میدهد که چگونه میتوان این مدل را برای چهار هدف کلیدی تحولآفرین کسبوکار به کار برد: افزایش تجربه مشتری دیجیتال، تغییر محیط کار دیجیتال، کسب بینش از تجزیه و تحلیل، و بهینهسازی زیرساخت دیجیتال و سادهسازی مدیریت – با چشمانداز آیندهنگر برای هر یک.
Today, chief executive officers (CEOs) worldwide are applying digital transformation to re-think and re-design their traditional, existing business models and processes in the context of new disruptive technologies, digitally savvy consumers, ubiquitous computing and our globally connected society. This notion of digitisation is now affecting all aspects of business operations from innovation within and around actual products and services, to customer engagement, to the digital workplace, to business models and processes – and no industry is exempt.
The goal of this book is to provide a strategic guide for business and IT executives, applying today’s most disruptive technologies (including social, mobile, analytics and cloud (SMAC) technologies, plus wearables, intelligent automation, robotics and the Internet of Things) in powerful combinations, together with platform business models, a mastery of digital services and leading practices in corporate innovation, to help you develop and execute your digital strategies for competitive advantage.
The issue for business and IT executives is that ‘digital disruption’ is here, and is impacting all industries. The challenge is how will you respond – both today and tomorrow?
The big idea is that the book introduces a reference model and blueprint for decoding how leading players – including Uber and many others – have launched new digital disruptions within their target markets by applying eight powerful combinations of disruptive technology underpinned by the power of the platform and a mastery of digital services.It then shows how to apply the model towards four key transformational business objectives: enhancing the digital customer experience, transforming the digital workplace, gaining insights from analytics, and optimizing digital infrastructure and simplifying management – with a futuristic vision for each.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: MASTERING DIGITAL BUSINESS
نظرات کاربران