- عنوان کتاب: Marketing Metrics
- نویسنده: Anurag Dugar
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 325
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.74 مگابایت
اکثر دانشجویان مدیریت و کسب و کار بازاریابی را به عنوان تخصص خود انتخاب می کنند. در حالی که بسیاری آن را انتخاب می کنند زیرا می دانند که بازاریابی بیشترین شغل را ارائه می دهد، بازاریابی را نیز بسیار جالب می دانند. یکی دیگر از دلایل محبوب بسیاری از دانشجویان که بازاریابی را انتخاب می کنند این است که «آنها نمی خواهند امور مالی را بپذیرند»، زیرا آنها معتقدند که امور مالی تماماً مربوط به اعداد و ارقام است و بازاریابی همه چیز در مورد خلاقیت و ایجاد استراتژی های خارج از جعبه، تبلیغات زیبا است. و غیره به ترکیبی از این دلایل، بازاریابی به یک انتخاب طبیعی برای دانشجویان تبدیل می شود. برای اکثر این دانشجویان، احساس خلاقانه و جذاب بازاریابی در لحظه ای که به یک نقش بازاریابی معمولی در صنعت می پیوندند، آشکار می شود. درک این موضوع که بازاریابی بسیار به اعداد و محاسبات مربوط می شود برای آنها یک شوک بی ادبانه است. در این مرحله است که آنها شروع به جستجوی منابع برای یادگیری آن محاسبات و اندازهگیری میکنند و اینجاست که این کتاب وارد میشود. میتواند منبع خوبی برای شکستن مصاحبههای بازاریابی، حل مطالعات موردی بازاریابی و مهمتر از همه، بقا در شما باشد. شغل بازاریابی این کتاب شما را از طریق محاسباتی که هر حرفه ای بازاریابی باید بداند، راهنمایی می کند. نگران نباشید، ما ترس شما از اعداد و کاهش دامنه توجه را می دانیم و به همین دلیل است که آن را بسیار کوتاه، ساده و قابل درک کرده ایم. فقط مطمئن شوید که آن را با دقت بخوانید، مشکلات تمرینی را حل کنید و خواندن های اضافی را که پیوندها برای آنها ارائه شده است، مرور کنید. پس از اتمام، شما خوب خواهید بود که بروید! ادامه دهید، اعداد و محاسبات مورد استفاده در بازاریابی را بیاموزید، و در مسابقات بازاریابی در مدارس B برنده شوید، از همتایان خود در دفتر پیشی بگیرید، و با نشان دادن اینکه می دانید چرا بازاریابی را علم نیز می نامند، رئیس و اساتید خود را تحت تأثیر قرار دهید!
Most students of management and business opt for marketing as their specialization. While many choose it because they know that marketing offers the most jobs, they also find marketing extremely interesting. Another popular reason behind so many students choosing marketing is that ‘they do not want to take finance’, because they believe that finance is all about number crunching and marketing is all about creativity and making out-of-the-box strategies, beautiful advertisements, etc. For a combination of these reasons, marketing becomes a natural choice for students. For most of these students, the creative and fascinating impression of marketing falls flat on its face the moment they join a typical marketing role in the industry. The realization that marketing is so much about numbers and calculations comes as a rude shock to them. It is at this point that they start searching for resources to learn those calculations and measurements, and that is where this book comes in. It can be a great resource for cracking marketing interviews, solving marketing case studies and, most importantly, surviving in your marketing job. This book will take you through the calculations that any marketing professional must know. Don’t worry, we know your fear of numbers and reduced attention span, and that is why we have made it extremely short, simple and easy to understand. Just make sure that you read it carefully, solve the practice problems and go through the additional readings for which the links are provided. Once done, you will be good to go! Go ahead, learn the numbers and calculations used in marketing, and win marketing competitions at B-schools, outshine your peers at the office, and impress your boss and your professors by showing them that you know why marketing is also called a science!
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Marketing Metrics
نظرات کاربران