- عنوان کتاب: MARKETING HIGHER EDUCATION
- نویسنده: Paul Sergius Koku
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 207
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 9.90 مگابایت
این کتاب یک راهنمای جامع و قابل دسترس برای بازاریابی موسسات آموزش عالی ارائه می دهد، که در مورد اینکه چگونه دانشگاه ها ارائه دهندگان خدمات هستند و چگونه آموزش یک خدمت است، بحث می کند که هر دو باید با هم تعریف و به بازار عرضه شوند. برخلاف پیشنهاد فعلی موجود در مورد این موضوع، این کتاب یک رویکرد کاربردی منحصر به فرد را ارائه میکند که نظریه بازاریابی را از طریق مطالعات موردی و مثالهای واقعی به بخش آموزش عالی مرتبط میکند. هر موضوع به طور عمیق پوشش داده شده است، از جمله تقسیم بندی بازاریابی، قیمت گذاری، مکان، مدیریت برند، بین المللی سازی و گسترش. به طور کلی، این کتاب به چگونگی توسعه و ارتقای دانشگاه به عنوان یک محصول و به عنوان یک برند میپردازد. دو مطالعه موردی از دانشگاههای واقعی در طیف وسیعی از مکانها در پایان هر فصل همراه با سؤالاتی برای کمک به درک و کاربرد ارائه شده است. جامع نگر و عملی، آموزش عالی بازاریابی یک راهنمای ایده آل برای دانشگاهیان و دانشجویانی است که در حال تحصیل در زمینه بازاریابی خدمات، مدیریت و رهبری آموزش عالی، و بازاریابی در بخش دولتی هستند. همچنین منبع ارزشمندی برای متخصصان شاغل در مدیریت آموزش عالی خواهد بود که به دنبال توسعه مهارت ها و درک خود از بازاریابی و ساخت برند هستند.
This book provides a comprehensive and accessible guide to marketing Higher Education institutions, discussing how universities are service providers and how education is a service, both of which need to be defined and marketed together.
Unlike the current offering available on the subject, this book provides a uniquely applied approach, linking the theory of marketing practice to the Higher Education sector through real life case studies and examples. Each topic is covered in depth, including marketing segmentation, pricing, location, brand management, internationalization, and expansion. Overarchingly, the book considers how to develop and promote the university as a product and as a brand. Two case studies from real life universities in a broad range of locations are provided at the end of each chapter, alongside questions to aid understanding and application.
Holistic and practical, Marketing Higher Education is an ideal guide for academics and students studying services marketing, Higher Education management and leadership, and marketing in the public sector. It will also be an invaluable resource for professionals working in Higher Education administration looking to develop their skills and understanding of marketing and brand building.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: MARKETING HIGHER EDUCATION
نظرات کاربران