- عنوان کتاب: Marketing For Dummies
- نویسنده: Jeanette Maw McMurtry
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 403
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 7.08 مگابایت
بازاریابی بخشی از علم، بخشی از هنر، و بسیاری از فناوری قطعات است، و واقعاً یکی از کامل ترین نقش هایی است که می توانید در تجارت ایفا کنید. علم داده ها و تجزیه و تحلیل هایی را برای درک و پیش بینی رفتار مصرف کننده به ما می دهد. روانشناسی به آنچه واقعاً افکار و انتخاب را هدایت می کند، روشن می کند. هنر ما را قادر میسازد تا خلاقانه با مصرفکنندگان درگیر شویم و با آنها صحبت کنیم، و فناوری به ما اجازه میدهد تا شخصی و قدرتمندانه ارتباط برقرار کنیم و انتظارات مشتریان را از محصولات، بازاریابی و گزینههای خرید برآورده کنیم. کلید بازاریابی موفق برای هر برند، تجارت به کسب و کار (B2B) یا تجارت به مصرف کننده (B2C)، ترکیب ماهرانه همه این ابزارها و موارد دیگر است. با توجه به اینکه چقدر توجه مصرف کنندگان از قرار گرفتن روزانه در معرض هزاران تبلیغ، همه کانال های رسانه های اجتماعی که در آنها زندگی می کنیم، و گزینه های خرید زیادی که مصرف کنندگان در سراسر صنایع در حال حاضر به آن نیاز دارند، معطوف شده است، ایجاد یک برنامه بازاریابی که برای ارائه بازدهی قوی طراحی شده باشد، بسیار مهم است. سرمایه گذاری های بازاریابی و همچنین فروش پایدار. علاوه بر همه اینها، اصول رفتار انسان بدون تغییر باقی می ماند، با این حال قوانین بازاریابی همچنان در حال تغییر هستند. این کتاب حاوی بینش ها، نکات و تاکتیک هایی است که برای ایجاد برندهای موفق و پایدار، برنامه های بازاریابی و کمپین ها نیاز دارید. چه مالک یا اپراتور یک کسب و کار کوچک باشید، چه مدیر بازاریابی یک شرکت بزرگ، Marketing For Dummies شما را در مورد آنچه واقعاً مشتریان را به سمت خرید و وفاداری سوق می دهد، و نحوه ایجاد و اجرای پیام، قیمت گذاری، تجربیات، بازاریابی مستقیم و انبوه را روشن می کند. کمپین ها و استراتژی های فروش برای دستیابی به ارزش مادام العمر. خواندن این کتاب به شما درک عملی از تاکتیکها، فناوریها و کانالهایی میدهد که میتوانند به شما در موفقیت در دنیای مصرفکننده کمک کنند. وقتی این کتاب را تمام کردید، میدانید که چگونه میتوانید محصولات خود را به بهترین نحو به بازار عرضه کنید، مشتریان را در سفرهای سودآور مشارکت دهید و در بازارهای دائماً در حال تغییر و دنیایی که به طور فزایندهای مصرفکننده هدایت میشود، رقابت کنید. بازاریابی برای افراد کمدل نیست، بلکه برای کسانی است که عاشق چالشهای سرگرم کننده، خلاق و هیجانانگیز هستند. شما فقط با محدودیت هایی که برای خودتان قائل هستید محدود شده اید. تنظیم کنید. برو و لذت ببرید!
Marketing is part science, part art, and many parts technology, and is truly one of the most fulfilling roles you can play in business. Science gives us data and analytics to understand and predict consumer behavior. Psychology sheds light on what really drives thoughts and choice. Art enables us to creatively engage and speak to consumers, and technology allows us to communicate personally and powerfully, and deliver on customers’ expectations for products, marketing, and purchasing options. The key to successful marketing for any brand, business-to-business (B2B) or business-to-consumer (B2C), is to skillfully blend all of those tools and more. Given how fragmented consumers’ attention is from daily exposure to thousands of ads, all the social media channels on which we live, and the many shopping options consumers across industries now demand, it’s increasingly important to craft a marketing plan designed to deliver strong returns on marketing investments as well as sustainable sales. On top of all that, the fundamentals of human behavior remain unchanged, yet the rules of marketing continue to change. This book contains the insights, tips, and tactics you need to build successful and sustainable brands, marketing programs, and campaigns. Whether you are a small business owner or operator, or a marketing executive of a large enterprise, Marketing For Dummies enlightens you on what really drives consumers to purchases and loyalty, and how to build and execute messaging, pricing, experiences, direct and mass marketing campaigns, and selling strategies to achieve lifetime value. Reading this book gives you an actionable understanding of tactics, technologies, and channels that can help you succeed in a consumer-driven world. When you finish this book, you’ll know how to best get your products to market, engage consumers on profitable journeys, and compete in ever-changing markets and an increasingly consumer-driven world. Marketing isn’t for the fainthearted, but it is for those who love fun, creative, and exciting challenges. You are limited only by the limitations you put on yourself. Get set. Go. And have fun!
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Marketing For Dummies
نظرات کاربران