- عنوان کتاب: Managing IT Projects / How to Pragmatically DeliverProjects for External Customers
- نویسنده: Marcin Dąbrowski
- حوزه: مدیریت پروژه
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 227
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 2.17 مگابایت
تاخیرهای مداوم پروژه بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات در دنیای تجارت است. با این حال، تقریباً هیچ کتابی وجود ندارد که به علل اصلی واقعی این مشکل بپردازد.
بیشتر کتابهای مدیریت پروژه بر روی متدولوژیهای PM تمرکز دارند که به شما میگویند چگونه کار کنید، اما حتی به توضیح مکانیزم واقعی مدیریت پروژه با پیچیدگیهای محیط مشتری – ارائهدهنده نزدیک نیستند. بنابراین افراد تکنیکهای جدید مدیریت پروژه را پیادهسازی میکنند و پروژهها هنوز به تأخیر میافتند. آنها نمی دانند چه چیزی برای مشتریان مهم است. آنها آنچه در قرارداد مشخص شده است را تحویل می دهند، اما مشتریان هنوز راضی نیستند و قراردادها را به هم می زنند. مشتریان تهدید به مجازات می کنند یا از ارائه دهندگان شکایت می کنند و روش ها پاسخی نمی دهند که در چنین شرایطی چه باید کرد.
اکثر ارائه دهندگان و مشتریان از ذکر رفتارهای واقعی یا بازی های ناعادلانه خود می ترسند – آنها از اعتراف به اقداماتی که بعداً علل واقعی فاجعه های پروژه هستند اجتناب می کنند. این کتاب نه تنها به این مشکلات اشاره میکند، بلکه پاسخهای عملگرایانهای در مورد چگونگی عمل کردن و موفقیت در موقعیتهای زندگی واقعی نیز میدهد.
این مجموعه ویژه دانش، “جادوی سیاه مدیریت پروژه”، حاوی دستور العمل های اثبات شده برای مدیران پروژه و مدیران سازمان فناوری اطلاعات، و همچنین توصیه هایی در مورد نحوه عمل در شرایط بحرانی و نحوه اجتناب از آن است.
دست کم گرفتن پروژه ها
تاخیر در اجرای آنها
اختلافات بین مشتری و تیم پروژه
درگیری با سایر مدیران پروژه، بخش های اجرا و تیم فروش
سوء تفاهم در روابط با مشتری
ارائه محصولات توسعه نیافته
انواع تهدید، از جریمه تاخیر تا شکستن قرارداد
Constant project delays are without question one of the biggest problems in the business world. Yet, there are almost no books addressing the real root causes of this problem.
Most project management books focus on PM methodologies which tell you how to work but are not even close to explaining the real mechanics of proj-ect management with complexities of customer–provider environment. Therefore people implement novel project management techniques and proj-ects are still delayed. They do not understand what is important for custom-ers. They deliver what is specified in the contract, but customers are still not satisfied and break contracts. Customers threaten with penalties or sue pro-viders and the methodologies give no answer what to do in such situations.
Most providers and customers are afraid to mention their real behaviors or unfair games – they avoid admitting to practices that later are the real causes of project disasters. This book not only addresses these problems point blank but also gives pragmatic answers on how to act and be successful in real-life situations.
This special compendium of knowledge, “project management black magic,” contains proven recipes for project managers and IT organization managers, as well as advice on how to act in critical situations and how to avoid
Underestimating projects
Delays in their implementation
Disputes between customer and the project team
Conflicts with other project managers, implementation departments, and the sales team
Misunderstandings in customer relations
Delivering underdeveloped products
All kinds of threats, from penalties for delays to breaking the contract
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Managing IT Projects / How to Pragmatically DeliverProjects for External Customers
نظرات کاربران