مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ایجاد حس مدیریت تغییر – راهنمای کامل مدل ها، ابزارها و تکنیک های تغییر سازمانی

بازدید 473
  • عنوان: Making Sense of Change Management
  • نویسنده: Esther Cameron
  • حوزه: مدیریت تغییرات
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 569
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.16 مگابایت

برای این نسخه ششم، 20 سال پس از انتشار اولیه، مناسب به نظر می رسد که صحنه سازی کند و دیدگاه خاص خود را در مورد چگونگی اوضاع در جهان در حین نوشتن بیان کنیم، با توجه به اینکه جای نگرانی زیادی وجود دارد، و بحث‌های زیادی در مورد بهترین نحوه پاسخگویی وجود دارد. ما به درک خودمان درباره شرایط فعلی رسیده‌ایم، و در جاهای کلیدی کتاب این را به اشتراک می‌گذاریم و افکار و پیشنهادات خود را در مورد اولویت‌های آینده برای اقتصاد، تجارت و دست اندرکاران تغییر ارائه می‌کنیم. بنابراین، این بخش تلاش می‌کند یک دیدگاه سطح بالا در مورد اینکه کارها کجا هستند و این اولویت‌ها چه می‌تواند باشد، به گفته ما و کسانی که تفکر و تحقیقشان را درگیر کرده‌ایم، ارائه دهد. ما این کار را با پاسخ به سه سوال زیر انجام می دهیم: ● در زمینه وسیع تر چه اتفاقی می بینیم؟ ● ما احساس می کنیم که این برای اقتصاد گسترده تر، برای سازمان ها و برای دست اندرکاران تغییر چه معنایی دارد؟ ● قصد ما از این نسخه از کتاب چیست؟ اکثر مردم در حال حاضر موافقند که روش فعلی زندگی ما مطلقاً پایدار نیست. 20 سال پیش که ما شروع به نوشتن این کتاب کردیم، اینطور نبود، اگرچه قطعاً افرادی در آن اردوگاه بودند. ما اکنون با بحران های انرژی، محیط زیست، آب و هوا، نابرابری اقتصادی مواجه هستیم و تاثیرات کووید-19 و جنگ روسیه بر اوکراین را تجربه کرده ایم. در حال حاضر اثرات ملموس متعددی از این بحران ها وجود دارد که برخی از آنها بیش از سایرین صحبت و درک شده است. سیستم‌های کشاورزی و غذایی ما نمی‌توانند تقاضا را برآورده کنند، و خرابی آب و هوای جهانی با افزایش دمای دریا، آتش‌سوزی جنگل‌ها، و سیل‌ها و رویدادهای آب و هوای کتاب مقدس برای بسیاری از مردم به خوبی در جریان است. دریاها و رودخانه های ما آلوده شده اند، تنوع زیستی ما در حال از بین رفتن است، نابرابری در حال افزایش است، سیستم های سیاسی ما در مشکل هستند، بدن ما بیمارتر می شود، سطح سلامت روان ما رو به کاهش است…

It feels appropriate for this sixth edition, 20 years on from initial publication, to do some scene-setting and to set out our particular perspective on how things are in the world as we write, given that there is much to be concerned about, and a good deal of controversy about how best to respond. We have reached our own understanding about the current context, and in key places in the book we share this and offer our thoughts and suggestions about priorities going forward for the economy, for business and for change practitioners. So this section attempts to give a first pass, high-level view on where things are and what these priorities might be, according to us and to those whose thinking and research we have engaged with. We do this by answering the three questions below: ● What do we see happening in the wider context? ● What do we sense this means for the wider economy, for organizations and for change practitioners? ● What are our intentions for this edition of the book? Most people now agree that our current way of living is absolutely not sustainable. That was not the case 20 years ago when we started writing this book, although there were certainly people in that camp. We now have crises of energy, environment, climate, economic inequality, and we’ve been experiencing the impacts of both Covid-19 and Russia’s war on Ukraine. There are now multiple tangible effects of these crises, some of which are more talked about and understood than others. Our agricultural and food systems cannot keep up with demand, and the global climate breakdown is well underway with sea temperatures rising, forest fires raging, and floods and biblical weather regular events for many people. Our seas and rivers are polluted, our biodiversity is breaking down, inequality is rising, our political systems are in trouble, our bodies are getting sicker, our mental health levels are declining…

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Making Sense of Change Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.