- عنوان کتاب: Lewis’s Medical-Surgical Nursing /ASSESSMENT AND MANAGEMENT OF CLINICAL
- نویسنده: Mariann M. Harding
- حوزه: جراحی
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 1829
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 108 مگابایت
ویرایش دوازدهم پرستاری پزشکی-جراحی لوئیس: ارزیابی و مدیریت مشکلات بالینی، جدیدترین اطلاعات پرستاری پزشکی-جراحی را در قالبی با کاربری آسان ترکیب میکند. این کتاب درسی منبع جامعی است که استانداردهای عملکرد بالینی پرستاری را برای ارائه مراقبت ایمن و جامع از بیمار توصیف می کند. متن و منابع همراه شامل ویژگیهای بسیاری برای کمک به دانشآموزان برای یادگیری محتوای کلیدی پرستاری پزشکی-جراحی، از جمله آموزش بیمار و مراقب، پیریشناسی، مراقبت بینحرفهای، تنوع، ایمنی بیمار، تغذیه و درمان دارویی، تمرین مبتنی بر شواهد و موارد دیگر است. این نسخه دارای چندین تغییر مهم است. فصل 2، عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت، بر آگاهی پرستاری از شرایط بیمار در مورد پیامدهای سلامت تمرکز دارد. این بحث شامل تفاوتهای وضعیت سلامت در میان گروههایی از افراد مرتبط با دسترسی به مراقبت، جنبههای اقتصادی مراقبتهای بهداشتی، جنسیت و مسائل فرهنگی، و نقش پرستار در ارتقای برابری سلامت است. فصل 6، مراقبت از همجنسگرایان، همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنسیتیها، دگرباشان یا پرسشگر، و بیماران متنوع جنسیتی که تازه وارد این نسخه شده است، به نیازهای مراقبت بهداشتی منحصربهفرد جمعیت LGBTQ+ با هدف ارتقای مراقبت با کیفیت بالا میپردازد. فصل جدید دیگر این نسخه، فصل 28، پشتیبانی از تهویه است. این فصل با ترویج یک رویکرد مبتنی بر مفهوم برای بهینهسازی تهویه، بر استراتژیهای مختلفی که برای ارتقای تهویه و اکسیژنرسانی بهینه استفاده میشود، تمرکز دارد. محتوای تحت پوشش شامل درمان O2، لوله های قفسه سینه، درمان تنفسی، جراحی قفسه سینه، و تهویه مکانیکی است. سازماندهی مجدد کتاب درسی برای حمایت از یک رویکرد مبتنی بر مفهوم شامل اضافه کردن نارسایی حاد تنفسی و ARDS به بخش تهویه و شوک، سپسیس و MODS به بخش پرفیوژن است. فصل 12، التهاب و شفا، و فصل 15، عفونت، بازنگری شده اند تا مراقبت های مبتنی بر مفهوم بیشتری را برای بیمار مبتلا به عفونت یا التهاب داشته باشند. جداول جدید مربوط به مدیریت پرستاری بیمار مبتلا به تب و عفونت و جداول آنتی بیوتیک، ضد ویروسی و ضد قارچی دارودرمانی محتوا را تقویت می کند. مراقبت از بیمار مبتلا به عفونت COVID-19 شامل می شود. پرستاری مراقبت های ویژه اکنون در سراسر کتاب درسی مورد توجه قرار گرفته است، رویکردی که نیازهای بیماران را در محیط های مختلف مراقبتی منعکس می کند. سطوح مختلف پایش همودینامیک اکنون در خارج از واحد مراقبتهای ویژه رخ میدهد و در فصل ارزیابی سیستم قلبی عروقی پیشرفته گنجانده شده است. به طور مشابه، تکنیک های پیشرفته برای ارزیابی اکسیژن رسانی در فصل جدید تهویه پشتیبانی گنجانده شده است. مراقبت از بیمار با مشکلاتی مانند درد، مشکل در خوابیدن و هذیان در فصل های کتاب درسی مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است. محتوای ویژه ای برای کمک به آماده سازی NCLEX® و توسعه قضاوت بالینی بر اساس مدل اندازه گیری قضاوت بالینی NCSBN (CJMM) اضافه شده است. در پایان هر بخش، خواننده کاربرد قضاوت بالینی با چندین بیمار را خواهد یافت که شامل سؤالات سنتی و نسل بعدی NCLEX® (NGN) است. سؤالات بحث در مطالعات موردی فصل های مدیریت بر 6 مهارت شناختی شناسایی شده در CJMM متمرکز است: شناخت نشانه ها، تجزیه و تحلیل نشانه ها، اولویت بندی فرضیه ها، ایجاد راه حل ها، انجام اقدامات و ارزیابی نتایج. تلاش زیادی برای ادامه بهبود خوانایی و پایین آوردن سطح خواندن انجام شده است. خوانندگان با یک سبک مکالمه جذاب، زبانی واضح تر و خواناتر پیدا خواهند کرد. روایت مخاطب را مخاطب قرار میدهد و به شخصیتر شدن متن و ابزار یادگیری فعال کمک میکند.
The twelfth edition of Lewis’s Medical-Surgical Nursing: Assessment and Management of Clinical Problems incorporates the most current medical-surgical nursing information in an easy-to-use format. This textbook is a comprehensive resource describing standards of nursing clinical practice for providing safe and comprehensive patient care. The text and accompanying resources include many features to help students learn key medical-surgical nursing content, including patient and caregiver teaching, gerontology, interprofessional care, diversity, patient safety, nutrition and drug therapy, evidence-based practice, and much more. This edition features several important changes. Chapter 2, Social Determinants of Health, focuses on nursing awareness of patient circumstances on health outcomes. The discussion includes health status differences among groups of people related to access to care, economic aspects of health care, gender and cultural issues, and the nurse’s role in promoting health equity. New to this edition, Chapter 6, Caring for Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer or Questioning, and Gender Diverse Patients, addresses the unique health care needs of the LGBTQ+ population with the goal of promoting high-quality care. Another new chapter to this edition is Chapter 28, Supporting Ventilation. Promoting a concept-based approach to optimizing ventilation, this chapter focuses on various strategies used use to promote optimal ventilation and oxygenation. Covered content includes O2 therapy, chest tubes, respiratory therapy, chest surgeries, and mechanical ventilation. Textbook reorganization to support a concept-based approach includes adding Acute Respiratory Failure and ARDS to the Ventilation Section and Shock, Sepsis, and MODS to the Perfusion Section. Chapter 12, Inflammation and Healing, and Chapter 15, Infection, have been revised to include more concept-based care for the patient with an infection or experiencing inflammation. New tables addressing the nursing management of the patient with a fever and infection and antibiotic, antiviral, and antifungal Drug Therapy tables enhance the content. Care of the patient with COVID-19 infection is included. Critical care nursing is now addressed throughout the textbook, an approach that reflects the needs of patients in various care environments. Varying levels of hemodynamic monitoring now occur outside the critical care unit and are included in the enhanced Cardiovascular System Assessment chapter. Similarly, advanced techniques to assess oxygenation are included in the new Supporting Ventilation chapter. Care of the patient experiencing problems such as pain, difficulty sleeping, and delirium are addressed in the respective textbook chapters. Special content has been added to assist with NCLEX® preparation and the development of clinical judgment based on NCSBN’s Clinical Judgment Measurement Model (CJMM). At the end of each unit, the reader will find Applying Clinical Judgment With Multiple Patients, featuring traditional and Next-Generation NCLEX® (NGN)–style questions. Discussion questions in the management chapters’ Case Studies focus on the 6 cognitive skills identified in the CJMM: Recognize Cues, Analyze Cues, Prioritize Hypotheses, Generate Solutions, Take Actions, and Evaluate Outcomes. Great effort has been put into continuing to improve readability and lower the reading level. Readers will find clearer and easier-to-read language, with an engaging conversational style. The narrative addresses the reader, helping make the text more personal and an active learning tool.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: Lewis’s Medical-Surgical Nursing
نظرات کاربران