- عنوان کتاب: International Perspectives on Knowledge and Curriculum
- نویسنده: Brian Hudson
- حوزه: برنامه درسی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 257
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.52 مگابایت
این کتاب از کار دانش و کیفیت شبکه KOSS در سراسر موضوعات مدرسه و آموزش معلمان که توسط شورای تحقیقات سوئد (2019-2022) تامین شده است، نشات می گیرد. این شبکه گروه های تحقیقاتی آموزشی بین رشته ای را از سوئد، انگلستان و فنلاند که در موضوعات مختلف مدرسه تخصص دارند گرد هم می آورد. گروه های تحقیقاتی درگیر عبارتند از ROSE (تحقیق در مورد آموزش موضوعی خاص) در دانشگاه کارلستاد در سوئد، SSRG (گروه تحقیقاتی تخصصی موضوعی) در دانشگاه کالج لندن در بریتانیا، و HuSoEd (جامعه پژوهشی برای علوم انسانی و اجتماعی) در دانشگاه هلسینکی. در فنلاند. هدف اصلی برنامه تحقیقاتی KOSS مطالعه چگونگی تعریف و تغییر دانش محتوایی در موضوعات مختلف مدرسه و در نظر گرفتن پیامدهای نوآوری در سیاست و عملکرد آموزش معلمان است. این کتاب بر جنبه قبلی تمرکز دارد و به موازات کتاب دوم منتشر شده به طور همزمان توسط بلومزبری آکادمیک با عنوان دیدگاههای بینالمللی دانش و کیفیت: پیامدهای نوآوری در سیاستگذاری و عملکرد آموزش معلمان توسعه یافته است (هادسون و همکاران 2022). درخواست ارائه شده به شورای تحقیقات سوئد بر اساس همکاری قبلی بین گروه های تحقیقاتی است و در سمیناری که در آپرتین، سوئد در فوریه 2018 برگزار شد، با جزئیاتی توسعه یافت. کمک هزینه در نوامبر 2018 اعطا شد و اولین جلسه شبکه برگزار شد. در استکهلم در ماه مه 2019. اکثر فصول این کتاب بر اساس مقالاتی است که برای اولین بار در سمپوزیوم های کنفرانس اروپایی تحقیقات آموزشی (ECER) و کنفرانس نوردیک در مورد آموزش و یادگیری در موضوعات برنامه درسی (NOFA) ارائه شد. به طور خاص، بیشتر این مقالات به سمپوزیومهایی در مورد دانش قدرتمند در سراسر موضوعات مدرسه به عنوان بخشی از ECER 2018 در دانشگاه بولزانو در سپتامبر 2018، در مورد دانش قدرتمند، کیفیت معرفتی و تحولات به عنوان بخشی از NOFA7 در دانشگاه استکهلم در ماه می 2019، کمک کردند. و در مورد دانش قدرتمند و کیفیت معرفتی در بین موضوعات مدرسه و آموزش معلمان به عنوان بخشی از ECER 2019 در دانشگاه هامبورگ در سپتامبر 2019. چندین فصل دیگر از توسعه فعالیتهای گستردهتر شبکه KOSS در این دوره زمانی ناشی شد. این شبکه توسط گروه ROSE در دانشگاه کارلستاد میزبانی می شود که در سال 2016 آن را به عنوان یک گروه تحقیقاتی قوی معرفی کرد. این گروه از سه مرکز تحقیقاتی موضوعی در دانشگاه کارلستاد توسعه یافته است که بر تحقیقات موضوعی خاص با همکاری نزدیک با معلمان و دانشجویان تمرکز می کنند. ، مربیان معلم و طیفی از ذینفعان دیگر. گروه SSRG در مؤسسه آموزش UCL علاقه و تخصص خاصی در تمام زمینه های برنامه درسی، آموزش و ارزیابی، به ویژه نقش دانش در آموزش مدرسه دارد. گروه HuSoEd در دانشگاه هلسینکی علاقه خاصی به تعلیمات موضوعی دروس مختلف مدرسه و به ویژه در علوم انسانی و اجتماعی دارد. گروههای درون شبکه تخصص و علایق خود را در کاوش و توسعه جنبههای دانش قدرتمند، کیفیت معرفتی و فرآیندهای دگرگونی و چگونگی تأثیرگذاری اینها برای نوآوری در سیاستگذاری و عملکرد آموزش معلمان به اشتراک میگذارند. اشکال اولیه همکاری در شبکه، کارگاههای آموزشی و تحرک پژوهشی است که با وبینارها، ارائه کنفرانسهای مشترک و انتشارات تکمیل میشود. اولین کارگاه این شبکه در استکهلم پس از کنفرانس نوردیک در مورد آموزش و یادگیری در موضوعات برنامه درسی (NOFA7) در دانشگاه استکهلم در ماه مه 2019 برگزار شد. دومین کارگاه توسط گروه HuSoEd در دانشگاه هلسینکی در اکتبر 2019 و سومین کارگاه میزبانی شد. در مارس 2020 توسط گروه SSRG در لندن میزبانی شد. این الگو ادامه یافته و با وبینارهایی که توسط گروه ROSE در Karlstad در اکتبر 2020 و گروه HuSoEd در هلسینکی در مارس 2021 میزبانی میشد، با دنیای پس از COVID-19 سازگار شده است.
This book arises from the work of the KOSS Network Knowledge and Quality across School Subjects and Teacher Education funded by the Swedish Research Council (2019–22). The network brings together cross-disciplinary educational research groups from Sweden, England and Finland specializing in different school subjects. The research groups involved are ROSE (Research on Subjectspecific Education) at Karlstad University in Sweden, SSRG (Subject Specialism Research Group) at the University College London in the UK, and HuSoEd (Research Community for Humanities and Social Sciences) at the University of Helsinki in Finland. Central aims of the KOSS research programme are to study how content knowledge in different school subjects is defined and transformed and to consider the implications for innovation in teacher education policy and practice. The book focuses on the former aspect and has been developed parallel to a second book published simultaneously by Bloomsbury Academic entitled International Perspectives on Knowledge and Quality: Implications for Innovation in Teacher Education Policy and Practice (Hudson et al. 2022). The application made to the Swedish Research Council built on prior collaboration between the research groups and was developed in some detail at a seminar held in Apertin, Sweden in February 2018. The grant was awarded in November 2018 and the first meeting of the network took place in Stockholm in May 2019. The majority of chapters in this book are based on papers first presented at symposia at the European Conference on Educational Research (ECER) and the Nordic Conference on Teaching and Learning in Curriculum Subjects (NOFA). In particular, most of these papers formed contributions to symposia on Powerful Knowledge across School Subjects as part of ECER 2018 at the University of Bolzano in September 2018, on Powerful Knowledge, Epistemic Quality and Transformations as part of NOFA7 at Stockholm University in May 2019, and on Powerful Knowledge and Epistemic Quality across School Subjects and Teacher Education as part of ECER 2019 at the University of Hamburg in September 2019. Several other chapters arose from the development of the KOSS network’s wider activities during this period of time. The network is hosted by the ROSE group at Karlstad University, which designated it a strong research group in 2016. The group has developed from three subject-specific research centres at Karlstad University which focus on subject-specific research in close cooperation with teachers, students, teacher educators and a range of other stakeholders. The SSRG group at the UCL Institute of Education has specific interest and expertise in all areas of curriculum, pedagogy and assessment, especially the role of knowledge in school teaching. The HuSoEd group at Helsinki University has specific interest in subject didactics of different school subjects and in the humanities and social sciences particularly. The groups within the network share their expertise and interests in exploring and developing aspects of powerful knowledge, epistemic quality and transformation processes and how these hold implications for innovation in teacher education policy and practice. The primary forms of collaboration in the network are workshops and research mobility, supplemented by webinars, joint conference presentations and publications. The first workshop of the network took place in Stockholm following the Nordic Conference on Teaching and Learning in Curriculum Subjects (NOFA7 ) at Stockholm University in May 2019. The second workshop was hosted by the HuSoEd group at Helsinki University in October 2019 while the third one was hosted by the SSRG group in London in March 2020. This pattern has continued and been adapted to a post-COVID-19 world with webinars hosted by the ROSE group at Karlstad in October 2020 and the HuSoEd group at Helsinki in March 2021.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: International Perspectives on Knowledge and Curriculum
نظرات کاربران