- عنوان کتاب: Influencer Marketing For Dummies
- نویسنده: Kristy-Sammis
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2016
- تعداد صفحه: 336
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 8.52 مگابایت
بنابراین، اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقاً چیست و چرا ما در مورد آن بسیار هیجان زده هستیم؟ اینفلوئنسر مارکتینگ هنر و علم درگیر کردن افرادی است که به صورت آنلاین تأثیرگذار هستند تا پیام های برند خود را در قالب محتوای حمایت شده با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. تبلیغکنندگان همیشه از تأیید افراد مشهور بهعنوان راهی برای افزایش آگاهی و بهبود درک یک برند استفاده میکنند، زیرا مردم تمایل دارند به افراد مشهوری که آنها را تحسین میکنند اعتماد کنند و گاهی اوقات آرزو دارند شبیه آنها باشند. اینفلوئنسر مارکتینگ در مفهوم مشابه است، اما راه جدیدی را برای تعریف سلبریتی به وجود آورده است. علاوه بر ستارگان تلویزیون و سینما، ورزشکاران حرفه ای و نوازندگان، افراد مشهور دنیای رسانه های اجتماعی هم اکنون وجود دارند. مردم میتوانند در رسانههای اجتماعی، مانند وبلاگها یا اینستاگرام، مخاطبان بزرگ و فعالی ایجاد کنند. و این تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی بر مخاطبان خود تأثیر می گذارند، مانند تأثیر افراد مشهور. سپس برندها با این تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی کار می کنند تا نوع جدیدی از تأیید افراد مشهور را ایجاد کنند. به عنوان مثال، ممکن است یک نوشیدنی انرژیزای جدید به تازگی منتشر شده باشد، و آنها بخواهند خود را به عنوان یک “تقویت عالی برای زنان پرمشغله” معرفی کنند. آنها تصمیم میگیرند که – علاوه بر ایمیلها، تبلیغات نمایشی آنلاین و رویدادهای شخصی – با وبلاگنویسهای زن با نفوذی که درباره زندگی پرمشغلهشان مینویسند (و اطلاعاتی درباره نوشیدنی انرژیزای جدید درج میکنند) تماس بگیرند. برای تعامل با این تأثیرگذاران، تیم بازاریابی نوشیدنی انرژیزا وبلاگنویسانی را پیدا میکند که جمعیتشناسی هدف آنها را برآورده میکنند. با وبلاگ نویسان به شیوه ای موثر و حرفه ای ارتباط برقرار کنید تا هر دو طرف از شراکت آینده خود راضی باشند و در مورد آنها شفاف سازی کنند. نمونه هایی از نوشیدنی را برای وبلاگ نویسان ارسال کنید. از نتایج یک کمپین فوق العاده در رسانه های اجتماعی لذت ببرید! خوانندگان وبلاگ نویسان از اینکه در مورد تجربیات خوب دوست آنلاین مورد علاقه خود از این نوشیدنی انرژی زا مطلع شده اند، هیجان زده می شوند و اظهار می کنند که خودشان آن را امتحان خواهند کرد.
So, what is influencer marketing exactly, and why are we so darn excited about it? Influencer marketing is the art and science of engaging people who are influential online to share brand messaging with their audiences in the form of sponsored content. Advertisers have always used celebrity endorsements as a way to increase awareness and improve perception of a brand, because people tend to trust celebrities they admire, and sometimes aspire to be like them. Influencer marketing is similar in concept, but it has ushered in a new way to define celebrity. In addition to TV and movie stars, pro athletes, and musicians, celebrities of the social media world exist now, too. People can build big, engaged audiences on social media, such as blogs or Instagram. And those social media influencers wield influence over their audiences, akin to celebrity influence. Brands then work with these social media influencers to create a new kind of celebrity endorsement. For example, maybe a new energy drink has just come out, and they want to market themselves as a “perfect boost for busy women.” They decide that — in addition to email blasts, online display ads, and inperson events — they’re going to reach out to influential female bloggers who write about their busy lives (and include information about the new energy drink). To engage these influencers, the energy drink’s marketing team will Find bloggers who meet their target demographic. Reach out to the bloggers in an effective and professional way so that both parties are happy with and clear about their upcoming partnership. Send the bloggers samples of the drink. Enjoy the results of a fantastic social media campaign! The bloggers’ readers are thrilled to have learned about their favorite online friend’s good experiences with this energy drink, and they comment that they’re going to try it themselves.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Influencer Marketing For Dummies
نظرات کاربران