- عنوان کتاب: Fundamentals of Operating Department Practice, 2nd Edition
- نویسنده: Daniel-Rodger,-Kevin-Henshaw,-Paul-Rawling
- حوزه: جراحی
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 479
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 10.0 مگابایت
مراقبت، که بهعنوان فرآیند محافظت از شخصی و فراهم کردن نیازهای آن شخص تعریف میشود، یک اصل اساسی در مرکز عملکرد بخش عملیات است که متعاقباً به هر فصل از این کتاب پیوند میخورد. مراقبت یک رویداد واحد نیست و بنابراین تعریف این کلمه میتواند پیچیدهتر باشد، زیرا مراقبت در چندین موقعیت مختلف از جمله مراحل قبل، داخل و بعد از عمل سفر بیمار ارائه میشود. مراقبت ارائه شده به عوامل متعددی از جمله نیازهای بیمار، محیطی که در آن مراقبت ارائه می شود و اینکه چه کسی مراقبت را ارائه می دهد بستگی دارد. اصل مراقبت را نباید به صورت مجزا در نظر گرفت. به عنوان یکی از «6Cs»، مراقبت باید یکی از ارزش های بنیادی ذاتی در همه متخصصان مراقبت های بهداشتی را تشکیل دهد. ارائه مراقبت بدون دلسوزی یا تعهد به سادگی به یک وظیفه تبدیل می شود و بدون شایستگی ممکن است ناامن باشد. مهارت های ارتباطی ضعیف یا فقدان شجاعت برای صحبت کردن می تواند بیماران را در معرض خطر قرار دهد. در نتیجه، ارائه مراقبتهای با کیفیت بالا که توسط پزشکان دلسوز و شایسته ارائه میشود و همسو با تمام 6Cها است، بخشی از قانون اساسی خدمات بهداشت ملی بریتانیا (NHS) است که بیمار را در اولویت قرار میدهد و تضمین میکند مراقبتی که دریافت میکند ایمن و مؤثر است].
Care, defined as the process of protecting someone and providing what that person needs [1], is a fundamental principle at the centre of operating department practice, which subsequently links to every chapter of this book. Care is not a single event and therefore the definition of the word can be more complex, as care is provided in several different settings including the pre-, intra-, and postoperative phases of the patient’s journey. The care provided depends upon several factors including the needs of the patient, the setting where care is provided, and who provides the care. The principle of care should not be considered in isolation. As one of the ‘6Cs’ (see Table 1.1), care should form one of the foundational values inherent in all healthcare professionals [2]. To provide care without compassion or commitment simply becomes a task, and without competence it may be unsafe. Poor communication skills or the lack of courage to speak up could put patients at risk. Consequently, the provision of high-quality care delivered by compassionate and competent practitioners and aligned to all the 6Cs forms part of the UK’s National Health Service (NHS) Constitution that puts the patient first and ensures the care they receive is safe and effective [3].
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران