- عنوان مجله: FINANCIAL MANAGEMENT CORPORATE GOVERNANCE
- نویسنده: Daisuke Asaoka
- حوزه: َمدیریت مالی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 224
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 9.05 مگابایت
وظیفه مدیران و کارآفرینان این است که شرکت خود را به سمت رشد و دوام مالی هدایت کنند. آنها هر روز تصمیم می گیرند در حالی که با عدم اطمینان، رقابت و تهدیدات موجود در بازار مواجه هستند. دستیابی به این اهداف در مواجهه با چنین چالش هایی نیازمند دانش و مهارت های گسترده ای است. در بررسی مسائل و جنبههای کلیدی مدیریت مالی و معماری حاکمیت شرکتی که زیربنای آنهاست، این کتاب مبنایی برای درک کامل شرکتها، قوانین و بازارها فراهم میکند. برای شروع، طرح مسائل اساسی که به طور کلی به شرکت ها مربوط می شود، مفید خواهد بود. این ما را قادر می سازد تا با تشخیص آنچه در اینجا به آن پرداخته می شود و آنچه نیست، دامنه این کتاب را روشن کنیم. مهمتر از همه، این کتاب در مورد مدیریت مالی در مقابل مدیریت عمومی است. همچنین به حاکمیت شرکتی می پردازد که با مدیریت شرکت ها در هم تنیده است. در نهایت، این در مورد شرکت ها در مقابل افراد است. این کتاب بر مدیریت مالی توسط شرکت ها تمرکز دارد. شرکتها در تعدادی از فعالیتهای موازی مانند برنامهریزی استراتژیک، تحقیق و توسعه، فروش و بازاریابی، پردازش اطلاعات و دادهها، طراحی و رفتار سازمانی، و امور حقوقی و انطباق، درگیر هستند که هر کدام به دقت لازم نیاز دارند. از آنجایی که چنین الزامات گسترده ای فراتر از محدوده توجه و زمان یک فرد است، شرکت ها توسط تیم هایی با انواع تخصص و تجربه اداره می شوند. مدیریت مالی که در آن نمایندگان یک شرکت با سرمایه گذاران سرمایه تعامل می کنند و ارزش شرکت را در بازارهای مالی افزایش می دهند، یکی از این جنبه ها است. از آنجایی که ارزش دریچه ای است که مدیران مالی از طریق آن به شرکت ها و بازارها نگاه می کنند، دیدگاه های آنها شامل برخورد با مقدار مناسبی از اطلاعات کمی و تفسیر اقتصادی آن است. با توجه به اینکه ارزش بیانی مالی از فعالیت های یک شرکت است، مدیران مالی حقایق اساسی را درک می کنند که ارزش را از دریچه آن هدایت می کند. از آنجایی که بیشتر فعالیتهای شرکتی در نهایت به ارزش مربوط میشوند، درک چنین ارتباطاتی به نوبه خود آنها را قادر میسازد تا بینشها و ورودیهای کلیدی را برای بقا و رشد شرکت خود ارائه دهند. چنین بینش هایی می تواند متنوع باشد. آنها می توانند شامل موارد سنتی شامل استراتژی، عملیات و اطلاعات، و همچنین موارد نوپا در مورد مسائل زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی باشند. امروزه شرکت ها با شرایط پیچیده و غیرقابل پیش بینی فزاینده ای روبرو هستند و مدیران باید با واقعیت های در حال تغییر مقابله کنند. به همین دلیل، این کتاب چارچوب های ضروری برای مدیریت مالی شرکت ها را ارائه می دهد. ما هیچ ادعایی نداریم که چشم اندازهای مالی همه مشکلات مدیریتی را حل می کند، گویی با یک عصای جادویی. اما آنها به عنوان یک قطب نمای قابل اعتماد برای شرکت هایی هستند که به دنبال جهت گیری خود در زمان های نامشخص هستند.
The job of managers and entrepreneurs is to navigate their firms toward growth and financial viability. Each day they make decisions while dealing with uncertainty, competition, and threats in the markets. Achieving these goals in the face of such challenges requires a wide range of knowledge and skills. In examining key issues and aspects of financial management and the corporate governance architecture which underlies them, this book provides a basis for a solid understanding of firms, laws, and markets. To start, it will be helpful to lay out the fundamental issues which concern firms as a whole. This will enable us to clarify the scope of this book by distinguishing what is dealt with here and what is not. Most importantly, this book is about financial management as opposed to general management. It also deals with corporate governance, which is intertwined with the management of firms. Finally, it is about firms as opposed to individuals. This book focuses on financial management by firms. Firms are involved in a number of parallel activities, such as strategic planning, research and development, sales and marketing, information and data processing, organizational design and behavior, and legal affairs and compliance, each requiring due care. Since such broad requirements exceed the scope of one individual’s attention and time, firms are run by teams having different types of expertise and experience. Financial management, in which a firm’s representatives interact with capital investors and increase corporate value in the financial markets, is one of these aspects. Since value is a lens through which financial managers look at firms and markets, their perspectives involve dealing with a fair amount of quantitative information and its economic interpretation. Given that value is a financial expression of a firm’s activities, financial managers grasp the underlying facts that drive value through its lens. Since most corporate activities ultimately relate to value, understanding such connections enables them, in turn, to provide key insights and inputs for their firm’s survival and growth. Such insights can be diverse. They can include traditional ones involving strategy, operations, and information, as well as nascent ones on environmental, social, and governance issues. Firms today are facing increasingly complex and unpredictable circumstances, and managers must deal with changing realities. For this reason, this book provides essential frameworks for the financial management of firms. We make no claim that financial perspectives will solve all managerial problems, as if by a wave of a magic wand. But they do serve as a reliable compass for firms seeking to orient themselves during uncertain times.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران