مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب معماری پایگاه داده رویداد برای بازی‌های رایانه‌ای، جلد ۱، معماری نرم‌افزار و فرآیند تولید نرم‌افزار

  • عنوان کتاب: Event-Database Architecture for Computer Games, Volume 1, Software Architecture and the Software Production Process
  • نویسنده: Rodney Quaye
  • حوزه: توسعه بازی
  • سال انتشار: 2025
  • تعداد صفحه: 280
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 6.89 مگابایت

«معماری پایگاه داده رویداد برای بازی‌های رایانه‌ای» اولین معماری نرم‌افزار صریح برای توسعه بازی را پیشنهاد می‌دهد و به مشکل ساخت بازی‌های رایانه‌ای مدرن با طراحی بازی کم یا بدون طراحی بازی پاسخ می‌دهد. یک فرآیند تولید نرم‌افزار نمونه اولیه، مبتنی بر این معماری، نیز معرفی شده است.

این جلد با توصیف تعریف رسمی فرآیندهای تولید نرم‌افزار به طور کلی و فرآیند تولید بازی‌های رایانه‌ای به طور خاص آغاز می‌شود. این کتاب دو اصل اساسی پشت معماری نرم‌افزار را معرفی می‌کند که به مشکلات ارتباطی و بهره‌وری یک فرآیند تولید تخریبی می‌پردازد. در ادامه، فرآیند تولید نرم‌افزار نمونه اولیه را شرح می‌دهد و نقشی را که طراحان بازی، برنامه‌نویسان بازی، هنرمندان بازی، طراحان صدا و آزمایش‌کنندگان بازی در آن فرآیند ایفا می‌کنند، تشریح می‌کند.

این کتاب برای توسعه‌دهندگان حرفه‌ای بازی که در نقش‌های مدیریتی مانند مدیران فنی و تولیدکنندگان بازی و نقش‌های فنی مانند برنامه‌نویسان ابزار، برنامه‌نویسان رابط کاربری، برنامه‌نویسان و مهندسان گیم‌پلی مشغول به کار هستند، و همچنین دانشجویانی که در حال مطالعه توسعه و برنامه‌نویسی بازی هستند، بسیار جالب خواهد بود.

Event-Database Architecture for Computer Games proposes the frst explicit software architecture for game development, answering the problem of building modern Computer Games with little or no game design. An archetypal software production process, based on this architecture, is also introduced.
This volume begins by describing the formal defnition of software production processes in general and the production process of Computer Games in particular. It introduces the two basic principles behind the software architecture that addresses the communication and productivity problems of a degenerative production process. It goes on to describe the archetypal software production process and outlines the role that the Game Designers, Game Programmers, Game Artists, Sound Designers and Game Testers play in that process.
This book will be of great interest to professional game developers involved in management roles such as Technical Directors and Game Producers and technical roles, such as Tools Programmers, UI Programmers, Gameplay Programmers and Engineers, as well as students studying game development and programming.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Event-Database Architecture for Computer Games, Volume 1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

X
آموزش نقاشی سیاه قلم کانال ایتا