مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب استراتژی رشد تجارت الکترونیک – یک رویکرد برند محور برای جذب خریداران، ایجاد جامعه و حفظ مشتریان

بازدید 594
  • عنوان کتاب: The Human Side of Digital Business Transformation
  • نویسنده: Kunle Campbell
  • حوزه: تجارت الکترونیک
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد صفحه: 617
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 8.28 مگابایت

اگر کنجکاو هستید که چگونه یک برند تجارت الکترونیک مصرف کننده را رشد دهید، این کتاب برای شما مناسب است. چه بنیان‌گذار باشید که به تازگی برای برند مصرف‌کننده یا راه‌اندازی خود سرمایه جمع‌آوری کرده‌اید، یک دانش‌آموز، یک مدیر اجرایی اولیه یا یک مدیر ارشد در تلاش برای درک نحوه استفاده از تجارت الکترونیک به‌عنوان کانال اصلی رشد باشید، این کتاب اصول اولیه اولیه را ارائه می‌کند. برای رشد یک نام تجاری تجارت الکترونیک، و قصد دارد به شما کمک کند: یک درک اساسی از معنای واقعی تجارت الکترونیک متقابل ایجاد کنید. اهمیت درک روانشناسی مصرف کننده را کشف کنید و نکات و هک های روانشناختی را برای بهینه سازی هر مرحله از قیف تجارت الکترونیک بیاموزید. بیاموزید که چگونه از داده های مشتری برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد و شخصی که سفر مشتری را بهینه می کند، استفاده کنید. مهم‌ترین موارد ضروری پیام‌رسانی خودکار مانند سری‌های خوش آمدگویی، ایمیل‌های سبد خرید رها شده و جریان‌های برگشتی را کشف کنید. کشف کنید که چگونه یک مخاطب و جامعه وفادار برای برند تجارت الکترونیک خود بسازید و در مورد مزایای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای آزمایش پیام رسانی و خلاقیت بدانید. بررسی کنید که چگونه یک نقشه راه توسعه ایجاد کنید که تجارت الکترونیک شما را در تمام مراحل سفر هدایت کند. معیارهای خاصی را که کسب و کارهای تجارت الکترونیک برای بهینه سازی عملیات، امور مالی، بازاریابی و موفقیت مشتری باید دنبال کنند، بیاموزید. بدانید که چگونه از بازاریابی اجتماعی و تأثیرگذار پولی برای جذب مشتریان بالقوه، بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی و افزایش آگاهی، ترافیک و فروش استفاده کنید. اهمیت ایجاد یک برند همه‌کانالی را کشف کنید و بیاموزید که چگونه می‌توانید این کار را با استفاده از نمونه‌های دنیای واقعی از شرکت‌هایی که با موفقیت یک استراتژی رشد موثر همه‌کاناله را اجرا کرده‌اند، انجام دهید. اهمیت نوآوری و توسعه محصول برای مزیت رقابتی را درک کنید. بیاموزید که چگونه فرهنگی ایجاد کنید که نه تنها شکست را بپذیرد، بلکه آن را به روش هایی تسهیل کند که برند تجارت الکترونیک شما را خلاق تر، سازنده تر و انعطاف پذیرتر کند. در مورد مسیرهای جایگزین برای رشد برای برندهای تجارت الکترونیک، از جمله ایجاد فرهنگ فراگیر، تجارت پایدار، سرمایه گذاری مشترک و ادغام و اکتساب و نقش روابط عمومی در ایجاد برند، بینشی به دست آورید. کشف کنید که چگونه نام تجاری تجارت الکترونیک خود را از 0 به 1 میلیون دلار، به 50 میلیون دلار به 100 میلیون دلار و فراتر از آن ببرید.

If you are curious about how to grow a consumer e-commerce brand, this book is for you. Whether you are a founder that has just raised funds for your consumer brand or bootstrapping, a student, a starting executive or a senior-level executive trying to understand how to use e-commerce as a major growth channel, this book provides fundamental first principles to grow an e-commerce brand, and aims to help you: Build a foundational understanding of what crossfunctional e-commerce truly means. Discover the importance of understanding consumer psychology and learn tips and psychological hacks for optimizing each stage of the e-commerce funnel. Learn how to use customer data to create unique, personalized experiences that optimize the customer journey. Uncover the top automated messaging essentials such as welcome series, abandoned cart emails and win-back flows. Discover how to build a loyal audience and community for your e-commerce brand and learn about the benefits of using influencer marketing for testing messaging and creative. Explore how to develop a growth roadmap that will guide your e-commerce business through all stages of its journey. Learn the specific metrics that e-commerce businesses need to be tracking in order to optimize their operations, finances, marketing and customer success. Know how to use paid social and influencer marketing to engage potential customers, optimize ad campaigns and drive awareness, traffic and sales. Discover the importance of building an omnichannel brand and learn how you can do that using real-world examples from companies that have successfully implemented an effective omnichannel growth strategy. Understand the importance of product innovation and development for competitive advantage. Learn how to create a culture that not only accepts failure but facilitates it in ways that make your e-commerce brand more creative, productive and resilient. Gain insights into alternative routes to growth for ecommerce brands, including building a culture of inclusivity, sustainable commerce, joint ventures and mergers and acquisitions and the role of public relations in brand building. Discover how to take your e-commerce brand from $0 to $1 million, to $50 million to $100 million and beyond.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: The Human Side of Digital Business Transformation

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.