- عنوان کتاب: Digital Transformation and Innovation in Tourism Events
- نویسنده: Azizul-Hassan
- حوزه: گردشگری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 259
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 16.5 مگابایت
این بیماری همه گیر تحول دیجیتال در گردشگری را سرعت بخشیده است و ابتکارات دیجیتالی جدید و نوآورانه برای کمک به کسب و کارهای گردشگری افزایش یافته است. این کتاب درمان جامعی از ماهیت گردشگری، رویدادها و شیوه ها در زمینه دیجیتال ارائه می دهد.
این کتاب به چگونگی تحول گردشگری در برندسازی مقصد، بازاریابی، بازاریابی محتوا، توسعه پایدار گردشگری و رویدادهای گردشگری می پردازد. تأثیر تحول دیجیتال بر احساسات، تجربیات، ابزارهای فناوری اطلاعات و تکنیک های بازاریابی را بررسی می کند.
این کتاب مرجع مفیدی برای کسانی خواهد بود که در زمینه گردشگری، فرهنگ، مهماننوازی و بازاریابی و همچنین برنامهریزان مقصد، مدیران سازمانهای بازاریابی مقصد گردشگری، تنظیمکنندهها، سازمانهای استاندارد و صدور گواهینامه، مقامات هیئت گردشگری محلی و سیاستگذاران تحقیق میکنند.
The pandemic has accelerated the digital transformation in tourism and there has been a surge in new, innovative digital initiatives to help tourism businesses. This book provides a comprehensive treatment of the nature of tourism, events and practices in the digital context.
The book looks at how technology has transformed tourism in destination branding, marketing, content marketing, sustainable tourism development and tourism events. It examines the impact of digital transformation on emotions, experiences, information technology tools and marketing techniques.
The book will be a useful reference to those researching tourism, culture, hos¬pitality and marketing and as well as destination planners, managers of tourism destination marketing organizations, regulators, standards and certification bodies, local tourism board authorities and policy makers.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Digital Transformation and Innovation in Tourism Events
نظرات کاربران