مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب فن‌آوریهای دیجیتال در راهبردهای آموزش و یادگیری

بازدید 1055
  • عنوان: Digital Technologies in Teaching and Learning Strategies
  • نویسنده: Alexandr Lyapin
  • حوزه: عصر دیجیتال, فناوریهای آموزشی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 288
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 12.5 مگابایت

COVID-19 به دلیل گسترش سریع سیستم آموزشی جهانی، خطری جدی برای سیستم آموزشی جهانی ایجاد می کند. تعطیلی مؤسسات در 111 کشور تا جولای 2020 بیش از 1.07 میلیارد دانش آموز را تحت تأثیر قرار خواهد داد. برای مدارس و دانشگاه‌های معمولی که خواسته‌های دانش‌آموزان خود را برآورده کنند، مؤسسات آنلاین تمام وقت به طور فزاینده‌ای حیاتی می‌شوند. با توجه به تغییر در روش‌های یادگیری، ضروری است که دانش‌آموزان در استفاده از کنفرانس ویدئویی، رسانه‌های اجتماعی، تالارهای گفتگوی آنلاین و موارد دیگر در هنگام گذار از یادگیری حضوری به یادگیری کاملاً آنلاین ماهر شوند. تحقیق تطبیقی در نوامبر 2021 در دو موسسه خصوصی در لبنان انجام شد. دانش‌آموزان در سال اول و دوم مدرسه بازرگانی تمرکز اصلی این مطالعه بودند. این دانش‌آموزان از سال‌های اول و دوم کالج در معرض یک استراتژی تدریس دیجیتالی قرار گرفته‌اند، اما هنوز با این قالب راحت نیستند. نمونه این مقاله شامل 280 دانشجوی سال اول، دوم و سوم مدرسه بازرگانی است. یادگیری پیش از کووید یا حضوری (F2F) و آموزش و یادگیری دیجیتالی پس از ابتلا به کووید، به منظور درک بهتر چالش‌هایی که دانش‌آموزان هنگام درگیر شدن در آموزش آنلاین (DL) تجربه می‌کنند، در تضاد قرار می‌گیرند. داده های توصیفی که از طریق فرم های گوگل جمع آوری شده و با استفاده از نرم افزار SPSS مورد ارزیابی قرار گرفته اند، در تحقیق مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به طور کلی، میانگین امتیاز DL 33.3 بود که به طور قابل توجهی کمتر از امتیاز گروه FF بود (41.4.0، p 0.001). علاوه بر این، گروه DL در معیارهای مشارکت، ارتباط، آمادگی، تفکر انتقادی و توانایی های گروهی امتیاز بدتری نسبت به گروه کنترل کسب کرد. تأثیر آموزش‌ها و مدرسان مختلف با استفاده از تحلیل زیرگروهی ارزیابی شد.

COVID-19 poses a serious danger to the global education system because of its rapid proliferation. The shutdown of institutions in 111 countries by July 2020 will impact more than 1.07 billion students. For conventional brick-andmortar schools and universities to satisfy the demands of their students, full-time online institutions are becoming increasingly vital. Due to the shift in learning methods, it is essential for students to become adept at using videoconferencing, social media, online discussion forums, and more as they transition from face-toface to totally online learning. Comparative research was carried out in November 2021 at two private institutions in Lebanon. Students in their first and second year of business school were the focus of the study. Since their first and second years of college, these students have been exposed to a digital learning teaching strategy, but they are not yet comfortable with the format. This paper’s sample consists of 280 university students in their first, second, and third years of business school. Pre-COVID, or face-to-face (F2F) learning, and Post-COVID, or digital teaching and learning, are being contrasted in order to better understand the challenges that students experience while engaging in online education (DL). Descriptive data gathered through Google Forms and evaluated using SPSS will be used in the research. Overall, the average DL score was 33.3, substantially lower than the FF group’s score (41.4.0, p 0.001). In addition, the DL group scored worse than the control group on measures of involvement, communication, preparedness, critical thinking, and group abilities. The impact of various tutorials and instructors was assessed using a subgroup analysis.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Digital Technologies in Teaching and Learning Strategies

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید