- عنوان کتاب: Designing Brand Identity
- نویسنده: Alina Wheeler
- حوزه: بازاریابی
- سال انتشار: 2018
- تعداد صفحه: 339
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 18.7 مگابایت
طراحی هویت برند، رابطه بین استراتژی و طراحی را نشان میدهد و مطالعات موردی بهترین عملکرد را از بخشهای دولتی و خصوصی در سطح جهانی به نمایش میگذارد. جای تعجب نیست که این کتاب با پنج نسخه به روز شده در طول چهارده سال و ترجمه به هفت زبان فوراً مورد استقبال قرار گرفت. این یک وتر عمیق در فرهنگ ایجاد می کند و به صراحت ثابت می کند که چگونه عمل برندسازی بر خلاف هر رشته تجاری دیگری هوش، خلاقیت، تخیل و احساسات را درگیر می کند. طراحی هویت برند به یک منبع قابل اعتماد و نقشه راه برای طراحان، مشاوران برند، digerati و مشتریان آنها تبدیل شده است. به ندرت پیش می آید که یک کتاب بتواند هم برای بازاریابی و هم برای خلاقیت استفاده شود. طراحی هویت برند این کار را انجام می دهد و کل تیم برندسازی را بدون توجه به نقش خاص خود آموزش می دهد و الهام می بخشد. و دامنه آن فراتر از افراد حرفه ای است: این کتاب درسی در طراحی و برنامه های تجاری در سراسر جهان است. به طور خلاصه، من ادعا می کنم که طراحی هویت برند بیش از هر کتاب دیگری در زمان ما برای روشن کردن اسرار و اهمیت نام تجاری انجام داده است. شما در حال حاضر پنجمین ویرایش از طراحی هویت برند را برگزار می کنید. هر نسخه با تغییرات عظیم در فناوری، رفتار و درک ما از نقشی که برندسازی در شناخت ما ایفا می کند، تکامل یافته است. مشارکت ویلر در این درک بی سابقه است.
Designing Brand Identity demonstrates the relationship between strategy and design, and showcases compelling best practice case studies from the public and private sectors, globally. It’s not surprising that the book was an immediate hit, with five updated editions over fourteen years, and translated into seven languages. It strikes a deep chord in culture, and unequivocally proves how the practice of branding engages intelligence, creativity, imagination, and emotion unlike any other business discipline. Designing Brand Identity has become a trusted resource and road map for designers, brand consultancies, digerati, and their clients. It is rare that one book can be used by both marketing and creative. Designing Brand Identity accomplishes this feat, educating and inspiring the entire branding team, regardless of one’s specific role. And its reach extends beyond working professionals: it is a textbook in design and business programs across the globe. In short, I contend that Designing Brand Identity has done more to illuminate the mysteries and significance of branding than any other book of our time. You are now holding the fifth edition of Designing Brand Identity. Each edition has evolved with the massive changes in technology, in behavior, and in our comprehension of the role branding plays in our cognition. Wheeler’s contribution to this understanding is unprecedented.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Designing Brand Identity
نظرات کاربران