مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب هرج و مرج به سوی آرامش – تبدیل کسب و کار خود از طریق مدیریت تغییر موثر

بازدید 548
  • عنوان: CHAOS TO COOL – Transforming your business through effective Change Management
  • نویسنده: MATTHEW BARKER
  • حوزه: مدیریت تغییرات
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 105
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 0.99 مگابایت

حدود پنج سال پیش، من در یک شرکت فناوری کار می کردم که قرار بود نرم افزار جدیدی را پیاده سازی کند. هدف این فناوری ساده کردن گردش کار و فرآیندها برای کارکنان بود. در ظاهر، این یک ایده درخشان به نظر می رسید، زیرا می توانست بهره وری را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که کارکنان برای شغل خود مجهزتر هستند. شگفت انگیز به نظر می رسید، اما در واقعیت، کارمندان از آنچه در حال وقوع بود راضی نبودند. رهبران از این موضوع کاملاً غافلگیر شدند. کارمندان به جای هیجان زده شدن در مورد این فناوری جدید، به طرز باورنکردنی در برابر تغییرات مقاوم بودند و تقریباً از استفاده از آن خودداری می کردند. آنها چیزها را همانطور که بودند دوست داشتند و نمی خواستند با چیزی که یادگیری آن به زمان و تلاش نیاز دارد پیش بروند. من اغلب شنیدم که کارمندان جملاتی شبیه به این می‌گویند: «اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکن!» علاوه بر مقاوم بودن، بسیاری از کارمندان وجود داشتند که نگران و نامطمئن بودند که چگونه این فناوری و نرم افزار جدید قرار است بر آنها تأثیر بگذارد. بسیاری معتقد بودند که مهارت لازم برای استفاده از این فناوری جدید را ندارند. می‌توانستم ببینم که بسیاری از مردم برای شغل خود می‌ترسند و کاملاً احساس عدم اطمینان می‌کنند. رهبری هیچ کاری برای کمک به او در این روند انجام نداد، زیرا اساساً ارتباطات وجود نداشت. به روز رسانی نرم افزار اعلام شد و تقریباً همین بود. همه کارمندان موکول شدند تا در مورد اینکه چه معنایی برای شغل خود و برای کل سازمان دارد، نتیجه گیری کنند.

About five years ago, I was working in a tech company that was going to be implementing a new software. The goal of this technology was to simplify the workflow and processes for the employees. On the surface, this seemed like a brilliant idea because it was going to increase productivity and ensure the employees were better equipped for their jobs. It sounded amazing, but in reality, the employees were not happy with what was going on. The leaders were completely taken aback by this. Instead of being excited about this new technology, the employees were incredibly resistant to the change and almost refused to use it. They liked things the way they were and didn’t want to move forward with something that was going to take time and effort to learn. I often heard the employees saying things similar to, “if it’s not broken, don’t fix it!” On top of being resistant, there were many employees who were anxious and uncertain about how this new technology and software was going to impact them. Many believed they did not have the skill set to use this new technology. I could see a lot of people were scared for their jobs and they were feeling quite uncertain. Leadership did not do anything to help him through this process, because communication was basically nonexistent. The software update was announced, and that was pretty much it. All the employees were left to come up with their own conclusions as to what it meant for their jobs and for the organization as a whole.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: CHAOS TO COOL – Transforming your business through effective Change Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید