- عنوان کتاب: Business Management for Entrepreneurs
- نویسنده: Cecile Nieuwenhuizen
- حوزه: کارآفرینی
- سال انتشار: 2015
- تعداد صفحه: 275
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.45 مگابایت
یک تجارت کوچک صرفاً یک تجارت بزرگ کوچک نیست. کسب و کارهای کوچک الزامات و اهداف خاص خود را دارند که کاملاً از اهداف سازمان های بزرگ متمایز است. در این کتاب کارآفرینان و مدیران کسبوکارهای کسبوکارهای کوچک و متوسط را با تمام کارکردهایی که برای مدیریت موفقیتآمیز این مشاغل ضروری هستند آشنا میکنیم. این کارکردها شامل عملکرد مدیریت و هفت عملکرد اضافی می شود: امور مالی، بازاریابی، مدیریت عملیات، خرید و زنجیره تامین، منابع انسانی، مدیریت اطلاعات و روابط عمومی. در مرحله تاسیس یک کسب و کار، کارآفرین اغلب مسئولیت تمام یا اکثر وظایف تجاری را علاوه بر عملکرد مدیریت کسب و کار راه اندازی بر عهده می گیرد. با رشد و گسترش کسب و کار، برخی یا همه وظایف به عهده سایر کارمندان یا روسای بخش ها می شود. با این حال، کارآفرین همچنان درگیر تمام کارکردهای کسب و کار است و از آن مطلع می شود تا از عملکرد مستمر کسب و کار اطمینان حاصل کند. اگرچه کارآفرینان معمولاً با یک کسب و کار کوچک شروع می کنند، اما برای اکثر کارآفرینان مهم است که کسب و کار خود را به کسب و کارهای متوسط و بزرگ توسعه دهند و برای رسیدن به این هدف به شدت تلاش می کنند. برخی دیگر از کوچک نگه داشتن کسب و کار خود راضی هستند، اما با انجام کارهای جدید و نوآورانه آنها را کارآفرینانه مدیریت می کنند. تاکید بر عملکردهای مختلف ممکن است بسته به نوع کسب و کار متفاوت باشد. به عنوان مثال، یک کسب و کار خرده فروشی ممکن است بیشتر بازار محور باشد، در حالی که یک تجارت تولیدی بیشتر عملیات محور باشد. با این وجود، به عنوان مثال، تصمیم در مورد بازاریابی، به ناچار تأثیر خاصی بر عملکردهایی مانند امور مالی و عملیات خواهد داشت، در حالی که بر عملکردهای باقی مانده بطور جمعی تأثیر می گذارد به گونه ای که کسب و کار به اهداف اصلی خود دست می یابد. در این کتاب ما شما را با توابع و آنچه که آنها تشکیل میدهند آشنا میکنیم و دستورالعملهای اساسی در مورد نحوه مدیریت مؤثر هر عملکرد بدون از دست دادن تأثیر آنها بر سایر عملکردها ارائه میکنیم. مدیریت کسب و کار برای کارآفرینان به طور خاص برای بازار آفریقای جنوبی، با مطالعات موردی مرتبط و نمونه هایی از مشاغل در زمینه آفریقا نوشته شده است. برای شما در کسب و کارتان آرزوی موفقیت داریم.
A small business is not merely a small big business. Small businesses have their own requirements and objectives that are quite distinct from those of large organisations. In this book we introduce entrepreneurs and business managers of small and mediumsized businesses to all the functions that are essential for managing these businesses successfully. These functions include the management function and seven additional functions: finance, marketing, operations management, purchasing and the supply chain, human resources, information management and public relations. In the establishment phase of a business, the entrepreneur often takes responsibility for all or most of the business functions in addition to the management function of the start-up business. As the business grows and expands, some or all of the functions become the responsibility of other employees or heads of departments. However, the entrepreneur remains involved in and informed about all the business functions to ensure continued performance of the business. Although entrepreneurs usually start off with a small business, it is important for most entrepreneurs to grow and develop their businesses into medium-sized and large businesses, and they work intensely to achieve this goal. Others are satisfied to keep their businesses small, but manage them entrepreneurially by doing new, innovative things. The emphasis on the various functions may differ according to the type of business. For example, a retail business might be more market-oriented, while a manufacturing business will be more operations-oriented. Nevertheless, a decision about marketing, for example, will inevitably have a specific effect on functions like finance and operations, while influencing the remaining functions collectively in such a way that the business achieves its main objectives. In this book we introduce you to the functions and what they comprise, and provide basic guidelines on how to manage each function effectively without losing sight of their influence on the other functions. Business Management for Entrepreneurs has been written specifically for the South African market, with relevant case studies and examples of businesses in an African context. We wish you every success with your business.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Business Management for Entrepreneurs
نظرات کاربران