مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب آموزش نرم‌افزارهای تولید بازیهای سه بعدی از Maya تا unity

بازدید 526
  • عنوان کتاب: Beginning 3D Game Assets Development Pipeline /Learn to Integrate from Maya to Unity
  • نویسنده: Nova Villanueva
  • حوزه: توسعه بازیMaya , Substance 3D Painter, Unity
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 329
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 15.02 مگابایت

Maya، Substance 3D Painter و Unity برنامه‌های عظیمی هستند که تسلط بر آنها ممکن است سال‌ها طول بکشد. با این حال، اگر ابتدا بر روی آزادسازی خلاقیت خود تمرکز کنید، بقیه موارد دنبال خواهند شد. نه در مورد طراح متخصص بودن و نه رسیدن به آن موقعیت استاد جذاب نیست. بلکه در مورد باز بودن برای یادگیری، رشد و تکامل با نرم افزار، فناوری و اشتیاق شما به این حرفه است. این واقعاً به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به عنوان یک هنرمند موفق سه بعدی گسترش دهید.

Maya, Substance 3D Painter, and Unity are massive programs that can take years to master. However, if you keep focused on unleashing your creative self first, the rest will follow. It is not about being an expert designer, nor reaching that alluring master status. Rather, it is about being open to learning, growing, and evolving with software, technology, and your passion for the craft. This will truly help you expand your skillset as a successful 3D artist.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Beginning 3D Game Assets Development Pipeline

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.