- عنوان کتاب: Asian Tourism Sustainability
- نویسنده: Ann-Selvaranee-Balasingam
- حوزه: گردشگری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 205
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.44 مگابایت
در حالی که مجموعه ای آشکار از دانش در مورد گردشگری در آسیا در حال ظهور است، هستی شناسی ها و معرفت شناسی های دانشگاهی غربی همچنان صدای غالب در محافل گردشگری را نشان می دهند. این مجموعه بستری برای حمایت از تولیدات علمی آسیایی فراهم میکند و جنبههای مختلف گردشگری آسیا و روندهای پیچیده اقتصادی و اجتماعی-فرهنگی آن را نشان میدهد. هدف کتاب های این مجموعه این است که راه را برای دانش یکپارچه تر و چند وجهی در مورد گردشگری آسیا هموار کند. با انجام این کار، آنها به این ایده کمک می کنند که گردشگری، هم به عنوان پدیده و هم به عنوان حوزه مطالعاتی، باید فراگیرتر باشد و از روش های شناخت غالب (عمدتاً غربی) جدا شود. به طور خاص، این مجموعه شکافهای دانش را با توجه به موارد زیر پر میکند: • مفروضات هستیشناختی، معرفتشناختی و روششناختی پشت تحقیقات گردشگری آسیایی. • بخش های خاصی از جمعیت توریست آسیایی، مانند زنان آسیایی، کوله گردهای آسیایی، گردشگران جوان آسیایی، گردشگران همجنس گرا آسیایی، و غیره. • انواع خاص گردشگری در آسیا، مانند گردشگری ناشی از فیلم، گردشگری ماجراجویی، گردشگری زیبایی، گردشگری مذهبی و غیره. • تجربیات گردشگران آسیایی، الگوهای رفتاری و محدودیت های سفر. • ارزش های آسیایی که مبنای تصمیمات عملیاتی، مدیریتی و بازاریابی در و/یا آسیا (سفر) هستند. • عوامل خارجی که به پیچیدگی های مطالعات گردشگری آسیا می افزاید.
While a conspicuous body of knowledge about tourism in Asia is emerging, Western academic ontologies and epistemologies still represent the dominant voice within tourism circles. This series provides a platform to support Asian scholarly production and reveals the different aspects of Asian tourism and its intricate economic and socio-cultural trends. The books in this series are aimed to pave the way for a more integrated and multifaceted body of knowledge about Asian tourism. By doing so, they contribute to the idea that tourism, as both phenomenon and field of studies, should be more inclusive and disentangled from dominant (mainly Western) ways of knowing. More specifically, the series will fill gaps in knowledge with regard to: • the ontological, epistemological, and methodological assumptions behind Asian tourism research; • specific segments of the Asian tourist population, such as Asian women, Asian backpackers, Asian young tourists, Asian gay tourists, etc; • specific types of tourism in Asia, such as film-induced tourism, adventure tourism, beauty tourism, religious tourism, etc; • Asian tourists’ experiences, patterns of behaviour, and constraints to travel; • Asian values that underpin operational, management, and marketing decisions in and/or on Asia (travel); • external factors that add to the complexities of Asian tourism studies.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Asian Tourism Sustainability
نظرات کاربران