هدف این کتاب کمک به بحثهای جاری میان محققان و متخصصان نوآوری است که بر تأثیر بالقوه هوش مصنوعی (AI) بر روشهایی که شرکتها و سازمانها انجام میدهند، فعالیت میکنند و نوآوری میکنند، تمرکز دارد. هوش مصنوعی را هم از نظر نوآوری در حوزه خود هوش مصنوعی (نوآوری هوش مصنوعی) و هم از نظر اینکه چگونه نوآوری در سایر زمینه ها را قادر می سازد یا مختل می کند (نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی) منبع نوآوری می داند. تمرکز موضوعی بر رابطه بین هوش مصنوعی و مدیریت نوآوری (IM) در چارچوب فعالیتهای گروه مورد علاقه ویژه در زمینه هوش مصنوعی و IM انجمن بینالمللی مدیریت حرفهای نوآوری (ISPIM) پدیدار شد، که اتفاقاً ما آن را نمایندگی میکنیم.
The objective of this book is to contribute to the ongoing debate among innovation scholars and practitioners focusing on the potential impact of Artificial Intelligence (AI) on the ways companies and organizations do business, operate, and innovate. It considers AI as a source of innovation both in terms of innovation within the field of AI itself (AI innovation) and in terms of how it enables or disrupts innovation in other fields (AI-driven innovation). The thematic focus on the relationship between AI and Innovation Management (IM) emerged within the context of the activities of the Special Interest Group on AI and IM of the International Society for Professional Innovation Management (ISPIM), which we happen to represent.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران