- عنوان کتاب: Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence -Case Studies and Data Analysis for Business Problem Solving
- نویسنده: Moez Ltifi
- حوزه: بازاریابی دیجیتال
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 324
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 2.92 مگابایت
این کتاب پیشرفتهای فناوری که آینده بازاریابی دیجیتال را متحول میکنند، برجسته میکند و حوزههای مهم تحقیقاتی در این زمینه را پوشش میدهد. این کتاب پیشرفتها در بازاریابی دیجیتال و همچنین ابزارها، تکنیکها، روشها و استراتژیهای مبتنی بر هوش مصنوعی را نشان میدهد. همچنین شکافهای موجود در تحقیقات در مورد ابزارها، تکنیکها و روشهای مؤثر بازاریابی دیجیتال را شناسایی میکند و تعامل بین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و برنامههای تجاری سازمانها از یک سو و روابط مشتری از سوی دیگر را در عصر هوش مصنوعی برقرار میکند. این کتاب مفاهیم و کاربردهای بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی را به شیوهای جامع به خوانندگان ارائه میدهد. این کتاب پیشرفتها و فناوریهای اصلی در بازاریابی دیجیتال را برای تعامل، تحلیل، پیشبینی و طراحی مؤثر برای تدوین بهترین استراتژی برای یک کسب و کار با استفاده از راهحلهای هوش مصنوعی برجسته میکند. این امر متخصصان را قادر میسازد تا پیشرفتهای بازاریابی دیجیتال در عصر هوش مصنوعی را به شیوهای صحیح برای خدمت به مشتریان و حل مشکلات تجاری در این عصر رقابتی به کار گیرند. این کتاب با پوشش دادن فصل مشترک بازاریابی و هوش مصنوعی، مرجعی درجه یک و منبعی ضروری برای رهبران کسبوکار، دانشگاهیان، فروشندگان، متخصصان بازاریابی، مدیران، صاحبان کسبوکار، محققان، متخصصان، مدرسان، کتابخانههای کالجها و دانشگاهها، دانشجویان، مشاوران، بازرگانان، دانشمندان کامپیوتر و مؤسسات مشتریمدار است.
This book highlights the technological advances that are transforming the future of digital marketing and covers important areas of research in this field. The book demonstrates advances in digital marketing as well as tools, techniques, methods and strategies based on artificial intelligence. It also identifies gaps in research into effective digital marketing tools, techniques and methods, and it bridges the interaction between digital marketing strategies and organisations’ business plans, on the one hand, and customer relations, on the other, in the age of artificial intelligence. This book presents the concepts and applications of digital marketing in the age of artificial intelligence to readers in a comprehensive manner. The book highlights the major breakthroughs and technologies in digital marketing for effective interaction, analysis, prediction and design to formulate the best strategy for a business by using artificial intelligence solutions. This enables specialists to apply advances in digital marketing in the age of artificial intelligence in the right way to serve customers and solve business problems in this competitive age. Covering the intersection of marketing and artificial intelligence, this book is a first-rate reference and an indispensable resource for business leaders, academics, salespeople, marketing professionals, managers, business owners, researchers, practitioners, instructors, college and university libraries, students, consultants, businesspeople, computer scientists, and customerfocused institutions.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Advances in Digital Marketing in the Era of Artificial Intelligence

نظرات کاربران