مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مقدمه ای پیشرفته بر تبلیغات

بازدید 639
  • عنوان کتاب: Advanced Introduction to Advertising
  • نویسنده: Patrick De Pelsmacker
  • حوزه: تبلیغات
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 183
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.7 مگابایت

تبلیغات همه جا هست و همه تبلیغ می کنند. ما در معرض تبلیغات در تلویزیون، رادیو، در سینما، در روزنامه ها و مجلات، در اتوبوس ها و ایستگاه های راه آهن، در مغازه ها و البته در همه جا در اینترنت هستیم. بسیاری از سازمان ها و افراد سعی می کنند ما را به فکر کردن یا انجام کاری متقاعد کنند. شرکت‌ها از ما می‌خواهند که محصولاتشان را دوست داشته باشیم و بخریم، سازمان‌های خیریه پول ما را می‌خواهند، سازمان‌های انتفاعی اجتماعی به دنبال حمایت برای اهداف خوب خود هستند، خواه حقوق حیوانات باشد یا حفظ طبیعت، دولت‌ها از ما می‌خواهند که از قوانین و مقررات آنها پیروی کنیم، از بستن کمربند ایمنی تا پایبندی به محدودیت های Covid-19. و البته، افراد عادی مانند من و شما با انتشار پیام‌هایشان به آنها کمک می‌کنند: ما به دنبال تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی پیام‌هایی را دوست داریم، به اشتراک می‌گذاریم، نظر می‌دهیم و ایجاد می‌کنیم. ما بخشی از پارک پین بال شده‌ایم: سازمان‌ها توپ کوچک (پیام خود) را پرتاب می‌کنند و سعی می‌کنند با تحریک پین‌ها (ما) آن را تا زمانی که ممکن است در بازی نگه دارند.

Advertising is everywhere, and everybody advertises. We are exposed to advertising on television, radio, in the cinema, in newspapers and magazines, on buses and in railway stations, in shops, and, of course, ubiquitously, on the Internet. Many organizations and individuals try to persuade us to think or do something. Companies want us to love and buy their products, charities want our money, social-profit organizations seek support for their good causes, be it animal rights or preservation of nature, governments urge us to obey their laws and regulations, from wearing seatbelts to adhering to Covid-19 restrictions. And of course, ordinary people like you and me help them by spreading their messages: we like, share, comment upon, and create messages following advertising on social media. We have become part of the pinball park: organizations throw in the little ball (their message) and try to keep it in the game as long as possible by stimulating the pins (us) to do so.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Advanced Introduction to Advertising

بیبیس برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید