- عنوان کتاب: Academic Integrity in Canada
- نویسنده: Sarah Elaine Eaton
- حوزه: برنامه نحصیلی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 598
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 7.83 مگابایت
صداقت آکادمیک نمی تواند برای دانشگاه ضروری تر باشد. هسته اصلی هدف، تمرین و محصول کار علمی ما است – و باید باشد. درجاتی که ما اعطا می کنیم (و دانش، مهارت ها و ارزش هایی که قرار است آنها را نشان دهند) و حقایقی که منتشر می کنیم (از طریق تحقیق با صداقت)، باید غیر قابل سرزنش باشد. با این حال، شواهد حاکی از آن است که موارد سوء رفتار دانشگاهی در حال افزایش است و ممکن است اعتماد عمومی به آکادمی کاهش یابد. متأسفانه، و به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای مشترک المنافع و همچنین ایالات متحده، کانادا در ایجاد یک جامعه علمی قوی که این موضوع ضروری را مطالعه می کند و توصیه هایی مبتنی بر شواهد برای تغییر ارائه می دهد، کند بوده است (ایتون و ادینو، 2018). ما تصمیم گرفتیم به آن رسیدگی کنیم. این شکاف یکپارچگی تحصیلی در کانادا: یک چالش پایدار و ضروری با در نظر گرفتن تاریخچه، حاکمیت، ویژگیها و شیوع آن در یک بافت ملی – کانادا، کمکی منحصر به فرد و بسیار مورد نیاز به ادبیات یکپارچگی دانشگاهی میکند. در این جلد، ما مشارکتهای علمی و شاغل از موسسات آموزش عالی در سراسر کشور را به نمایش میگذاریم و پیشرفتی را که از زمانی که کریستنسن هیوز و مککیب (2006a, b) دو مقاله مهم خود را در مورد سوءرفتار تحصیلی در کانادا منتشر کردند، حاصل شده است. هدف ما ارائه فصلهای قابل دسترس از طریق تعهد به دسترسی آزاد بود که پیشینهای غنی، بررسی انتقادی تاریخ کانادا و پیشنهادات آگاهانه برای تغییر ارائه میدهد. ما همچنین این را فرصتی برای دانشمندان کانادایی نوظهور و کارکشته، همراه با پزشکان، میدانستیم. در طول زمان به شیوه ای پایدار با یکدیگر تعامل داشته باشند، به گونه ای که آنها آثار یکدیگر را بخوانند، در گفتگو شرکت کنند و در طول فرآیند نوشتن و بازنگری از یکدیگر یاد بگیرند. ما هنگام شروع این پروژه نمی دانستیم که کووید-19 هم مقاصد ما را محدود می کند و هم الهام می بخشد.
Academic integrity could not be more essential to academe. It is—and must be—at the core of our purpose, practice and the products of scholarly work. The degrees we confer (and the knowledge, skills and values they are supposed to represent) and the truths we disseminate (through research with integrity), must be beyond reproach. Yet, evidence suggests incidents of academic misconduct are rising and public confidence in the academy may be in decline. Unfortunately, and particularly in comparison with other Commonwealth countries, as well as the United States, Canada has been slow to develop a strong scholarly community studying this essential issue and making evidence-supported recommendations for change (Eaton&Edino, 2018).We decided to address this gap. Academic Integrity in Canada: An Enduring and Essential Challenge makes a unique and much needed contribution to the academic integrity literature by considering its history, governance, characteristics, and prevalence within one national context— Canada. In this volume we showcase scholarly and practitioner contributions from higher education institutions across the country, and mark the progress that has been made since Christensen Hughes and McCabe (2006a, b) published their two seminal contributions on academic misconduct in Canada. Our goalwas to provide accessible chapters through a commitment to open access, that offer a rich background, a critical review of Canada’s history, and informed suggestions for change.We also sawthis as an opportunity for emerging and seasoned Canadian scholars, along with practitioners, to engage with one another in a sustained manner over time, such that they would read one another’s work, engage in dialogue and learn from and with one another throughout the writing and revising process. We did not know as we began this project that COVID-19 would both constrain and inspire our intentions.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Academic Integrity in Canada
نظرات کاربران