روش کار ما در حال تغییر است، و من فقط در مورد یادگیری نحوه افزودن پسزمینههای زوم جالب صحبت نمیکنم. در عوض، نحوه تفکر ما در مورد معنای کار و چگونگی حفظ تعادل و سلامتی در حین انجام آن، موضوع داغ گفتگو است. همه گیری ارتباط زیادی با این ارزیابی مجدد دارد. اما نیروهایی مانند فناوری، جهانی شدن و عادات مصرف کننده در حال تکامل نیز همینطور هستند. در محل کار، اختلالات و نوآوری ها بی وقفه روی هم انباشته می شوند (فکس، ایمیل، تماس های کنفرانس، وب، کار از راه دور) و افراد در پرواز خود را تنظیم می کنند. اما زمینههای سازمانی که افراد در آن فعالیت میکنند – روشهایی که ما سازماندهی میکنیم، و بوروکراسیها و سیستمهایی که برای انجام کار راهاندازی میکنیم – بسیار کندتر تکامل مییابند.
The way that we’re working is changing, and I’m not just talking about learning how to add cool Zoom backgrounds. Rather, the way we think about what work means, and how to maintain balance and health while doing it, is a hot topic of conversation. The pandemic has a lot to do with this reassessment. But so, too, do forces such as technology, globalization, and evolving consumer habits. At work, disruptions and innovations tend to pile up ceaselessly (fax, email, conference calls, the web, remote work) and people adjust on the fly. But the organizational contexts in which people operate— the ways we organize, and the bureaucracies and systems we set up to get the work done—tend to evolve much more slowly.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران