- عنوان کتاب: Why It’s So Hard to Keep Growıng
- نویسنده: Harvard Business Review
- حوزه: بهبود مستمر
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 160
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 20.6 مگابایت
غرفه شیکاگو به عنوان خانه 10 برنده جایزه نوبل که به تعریف ماهیت بازارهای مالی امروز کمک کرده اند و توسط US News به عنوان مدرسه کسب و کار شماره 1 رتبه بندی شده اند، غرفه شیکاگو محیطی ایده آل برای مدیران اجرایی است تا تخصص خود را در امور مالی ارتقا دهند. ما برنامه مالی پیشرفته جهانی را برای مدیران ارشدی که به دنبال چارچوب های مالی پیشرفته برای تصمیم گیری های پرمخاطره هستند، معرفی می کنیم. خواه شما یک رهبر امور مالی شرکت، حرفه ای سرمایه گذاری، یا تصمیم گیرنده استراتژیک باشید، این برنامه یک برنامه درسی سفارشی از شش درس انتخابی ثبت نام آزاد برای برآورده کردن اهداف یادگیری منحصر به فرد شما ارائه می دهد. علاوه بر این، این برنامه با ارائه دروس انتخابی در پردیس غرفه شیکاگو به انتخاب شما – شیکاگو، لندن و هنگ کنگ، انعطاف پذیری جغرافیایی را فراهم می کند. بنابراین، مهم نیست کجا هستید، رویکرد Chicago™ به کسب و کار را از بهترین ذهن ها در امور مالی یاد خواهید گرفت. در زمانهای پر فراز و نشیب، مدیران عامل باید با فهرستی طولانی از چالشها دست و پنجه نرم کنند تا کسبوکار خود را سودآور نگه دارند. اخیراً آنها با یک معضل اضافی روبرو شده اند: اینکه آیا، چه زمانی و چگونه در مورد مسائل آزاردهنده اجتماعی موضع بگیرند. چگونه باید در این انتخاب ها حرکت کنند؟ دیوید ام. برسوف، ساندرا جی. سوچر و پیتر توفانو در مقاله «شرکتها چگونه باید در مورد اختلاف نظر خود را بررسی کنند» نظرسنجیهای افکار عمومی جهانی را تحلیل میکنند تا بفهمند مردم از مدیران و سازمانها چه انتظاراتی دارند. نویسندگان پیشنهاد میکنند که شرکتها از نزدیک به حرفهای ذینفعان گوش دهند، در مورد اینکه کدام مسائل اجتماعی مستقیماً بر کسبوکارشان تأثیر میگذارد واضح باشند، و در مورد اظهارنظر در مورد مسائل نامرتبط با دقت فکر کنند – که عموم بدبین بهطور فزایندهای آن را به عنوان «علامت فضیلت، فعالیتهای غرورآفرین مدیرعامل، و فرصتطلبی» میدانند. داده های آنها همچنین نشان می دهد که در بسیاری از کشورها مردم ترجیح می دهند که شرکت ها از اتخاذ هر گونه موضعی در مورد مسائل سیاسی حزبی خودداری کنند. نویسندگان می نویسند: “تحقیق ما به وضوح نشان می دهد که مردم انتظار ندارند سازمان ها در مورد هر موضوع یا حتی در مورد هر موضوع مهمی در زندگی سهامداران خود اهمیت دهند.” تحقیقات آنها دیدگاه شخصی من را تأیید می کند. شرکتها و مدیران عامل باید با احتیاط صحبت کنند – اما وقتی این کار را انجام دادند، هرگز نباید غافلگیر شوند، وافل نکنند، یا در مورد چهره صحبت کنند زیرا موضع عمومی آنها باعث ناراحتی برخی از مردم میشود. اگر تصمیم گرفته اید که موضع بگیرید، پس محکم بایستید.
As the home of 10 Nobel laureates who have helped defifine the nature of today’s fifinancial markets and ranked by U.S. News as the #1 Business School —Chicago Booth is the ideal setting for executives to advance their expertise in fifinance. We introduce the Global Advanced Finance Program for senior executives who seek cutting-edge fifinancial frameworks for high-stakes decisions. Whether you are a corporate fifinance leader, investment professional, or strategic decision-maker, this program provides a customized curriculum of six open-enrollment electives to meet your unique learning objectives. Moreover, the program provides geographic flflexibility by offering electives at the Chicago Booth campus of your choice—Chicago, London, and Hong Kong. So, no matter where you are, you’ll learn the Chicago Approach™ to business from the best minds in fifinance.
IN TUMULTUOUS TIMES CEOS must contend with a long list of challenges to keep their businesses running profitably. Lately they’ve faced an additional quandary: Whether, when, and how to take a stand on vexing societal issues. How should they navigate these choices? In the article “How Companies Should Weigh In on a Controversy,” David M. Bersoff, Sandra J. Sucher, and Peter Tufano analyze global public-opinion surveys to understand what people expect from executives and organizations. The authors suggest that companies listen closely to stakeholders, be clear about which societal issues directly affect their business, and think carefully about making statements on unrelated issues—which a skeptical public increasingly sees as “virtue signaling, CEO vanity activism, and opportunism.” Their data also shows that in many countries people prefer that companies avoid taking any position on partisan political matters. The authors write, “Our research clearly suggests that people don’t expect organizations to weigh in on every issue—or even on every issue important in their stakeholders’ lives.” Their research affirms my personal view. Companies and CEOs should speak out sparingly—but once they’ve done so, they should never cave, waffle, or do an about-face because their public stance upsets some group of people. If you’ve chosen to take a stand, then stand firm.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Why It’s So Hard to Keep Growıng
نظرات کاربران