مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب درک طراحی در دنیای فیزیکی-دیجیتال

بازدید 591
  • عنوان کتاب: TouchIT / Understanding Design in a Physical-Digital World
  • نویسنده: Alan-Dix,-Steve-Gill,-Devina-Ramduny-Ellis
  • حوزه: رباتیک
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 609
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 38.8 مگابایت

این کتاب در مورد درک فیزیکی افراد و فناوری است و اینکه چگونه مطالعه آنها می تواند به ما در بهبود طراحی فناوری فیزیکی برای افراد کمک کند. از نظر تاریخی اغلب دیدگاه دوگانه ای از ذهن و بدن وجود داشته است، به طوری که شناخت و تفکر کاملاً جدا از ماهیچه و استخوان فیزیکی دیده می شود. محاسبات حس انتزاعی مشابهی دارد، دنیایی از الگوریتم ها و عقل محض. با این حال، انسان و رایانه به ترتیب در گوشت و سیلیکون تجسم یافته اند و اگر بخواهیم با هر دستگاه محاسباتی ارتباط برقرار کنیم، این کار را از طریق آن گوشت و سیلیکون، از طریق دنیای فیزیکی انجام می دهیم: ضربه زدن به کلیدها، فشار دادن ماوس یا نوازش صفحه نمایش آیفون. . همه این فعل و انفعالات شامل انگشتان و لمس نمی شود. گفتار شامل زبان و دهان است که امواج فشاری را در هوا ایجاد می کند تا میکروفون رایانه را به لرزه درآورد. تشخیص ژست شامل حرکت بازوها، فوتون ها و اپتیک است. حتی رابط های مستقیم مغز از الکترود و سیم استفاده می کنند. هیچ ارتباطی در سطح انتزاع محض وجود ندارد، بلکه همیشه در جهان فیزیکی وجود دارد.

This is a book about understanding the physicality of people and of technology, and how studying these can help us to improve the design of physical technology for people. Historically there has often been a dualistic view of mind and body, with cognition and thought being seen as quite separate from physical muscle and bone. Computation has a similar abstract feel, a world of algorithms and pure reason. However, humans and computers are embodied respectively in flesh and silicon, and if we wish to communicate with any computational device, we do so through that flesh and silicon, through the physical world: tapping keys, pushing a mouse, or stroking an iPhone screen. Not all these interactions involve fingers and touch. Speech involves tongue and mouth creating pressure waves through the air to vibrate the microphone in the computer. Gesture recognition involves moving arms, photons, and optics. Even direct brain interfaces use electrodes and wires. There is no connection at the level of pure abstraction but always in the physical world.

این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.

Download: Understanding Design in a Physical-Digital World

بیبیس برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید