مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتابچه راتلج ارتباطات مسئولیت اجتماعی شرکتی

بازدید 634
  • عنوان کتاب: THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY COMMUNICATION
  • نویسنده/انتشارات: Amy O’Connor
  • حوزه: مسئولیت اجتماعی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 389
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.86 مگابایت

این کتاب منبعی برای دانشجویان، اساتید و محققانی است که بر درک نقش ارتباطات در شکل‌گیری و اجرای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) تمرکز دارند. با گرد هم آوردن نویسندگانی که رهبران فکری و دانشمندان نوظهور از دیدگاه‌های نظری و روش‌شناختی مختلف هستند، موضوعات اصلی ارتباط CSR از جمله: زیربنای نظری، شکل و محتوای پیام CSR، مرزهای تعامل، و تنش‌های مرتبط با ارتباطات CSR را بررسی می‌کند. . این یک ترکیب منحصر به فرد از رویکردهای کاربردی و سازنده برای ارتباطات CSR ارائه می دهد که برای قرار دادن خوانندگان در معرض ترکیبی از رویکردها طراحی شده است. با توجه به موضوعات تنوع، برابری، و شمول، این کتاب راهنما همچنین به صراحت به تغییرات اجتماعی اخیر می پردازد و اینکه چگونه این تغییرات بر تحقیقات و شیوه های ارتباطی CSR در آینده تأثیر می گذارد. این کتابچه که مقدمه ای قوی برای موضوعات تازه کار و همچنین بازجویی پیشرفته تری از ارتباطات CSR برای خوانندگان آگاه تر ارائه می دهد، برای دانشجویان و محققان پیشرفته در روابط عمومی، ارتباطات استراتژیک، ارتباطات سازمانی و زمینه های مرتبط مناسب است.

This handbook is a resource for students, faculty, and researchers who are focused on understanding the role communication plays in the formation and execution of corporate social responsibility (CSR) activities. Bringing together authors who are thought-leaders and emerging scholars from diverse theoretical and methodological perspectives, it examines the issues central to CSR communication including: theoretical underpinnings, form and content of CSR messaging, the boundaries of engagement, and the tensions associated with CSR communication. It offers a unique combination of functional and formative approaches to CSR communication designed to expose readers to a blend of approaches. With attention to issues of diversity, equity, and inclusion, this handbook also explicitly addresses recent societal changes and how those changes will impact CSR communication research and practices in the future. Offering both a strong introduction to topics for novices as well as a more advanced interrogation of CSR communication for more knowledgeable readers, the handbook is appropriate for advanced students and researchers in public relations, strategic communication, organizational communication, and allied fields.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: THE ROUTLEDGE HANDBOOK OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY COMMUNICATION

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید